Pohodové cestovní endurko, s povedeným vzhledem a motorem
První dojmy - Byla to moje první "velká" motorka (po Simsonu), takže jsme si museli na sebe nejdřív přivyknout. Je to jednoválec a tak bylo nutné naučit se odhadnout brzdný účinek motoru a zvyknout si na velmi citlivou reakci plynu.
Recenze
Chtěl jsem něco pohodového na cestování co nebude vážit tunu.
Je to sice jen jednoválec, ale když se s ním člověk naučí, tak je to pohodová motka.
Co by mohlo být možná lepší je poměrně citlivá reakce plynu zejména při pomalejší jízdě, ale je to také otázka cviku.Spotřeba při mém klidném jízdním stylu je kolem 5l/100km - mohla by být o litr menší.
Nejlépe se motka cítí na silnici, přestože má v názvu enduro a tak se do terénu nijak nehrneme ... . Projela se mnou téměř celou Evropu, Balkán a nejdále byla v Irsku (ve dvouch - s dcerou)
Ani po deseti letech vlastnictví a najetí cca 60000km se mi neomrzela.
Další info a foto doplním časem
Tak po jedenácti letech jsem v lednu 2016 Pegásko prodal. Na podzim jsem koupil VStroma, Pegásko má 36kW, takže syn který má řidičák do 35kW na něm nemohl jezdit a aby stálo v garáži je škoda. Nikdy mě nenechalo ve štychu a budu na něj vzpomínat jen v dobrém a novému majiteli ať slouží jako mě.
Mám to presne ako ty.Tiež som prešiel zo simsona na Pegaso.Símsona sa nevzdám a Pegaso mi a mojej manželke plne vyhovuje.Stále je to Aprília krásavica.
SUper motka a laufy 10b.
Fešanda. Měl jsem hondu Vigor tedˇ ji má švagr a ta spotřeba je u ní stejná u BMW 650F dokonce vyšší. Za 5l jezdím i se čtyřválcem od Yamahy.
Pěkná,užij si ji
Protože Tvoje Pegaso znám a vím, že je spolehlivé a opečovávané, musím pochválit a dát 10 bodů.