Jawa 634-4, rok 1975, jedna z prvních 634ek
První dojmy - Klasická 634, jak už to bývá, kutil domácí vyměnil výfuky, přední světlo a blinkry za novější typ, jinak vše původní, pouze jsem nainstaloval 6 V zapalování Vape. Mám jí od roku 2002 a zatím vše funguje bez problémů. Taky dostala nový červený lak a nové chromy.
Recenze
Je to r.v. 1975, takže už je to veterán. Tozn. že se nepouštíme do větších akcí. Naposledy v roce 2002 jsem chtěl jet do Německa, ale Němci mě nepustili přes hranice. Zaplať pán Bůh za Schengen! Možná v budoucnu dáme nějaký sraz, např. Jawáč. Z dnešního pohledu výkon zanedbatelný, ergonomie a pohodlí žalostné, spotřeba velká, ale co, koho to zajímá?
ÚPRAVY:
V roce 2005 jsem koupil VAPE (namontováno 2013) aby to líp chytalo a dobíjelo, šestivoltová verze, dvanáctivoltovou neměli. Pak taky výfuky byly zrezlý, tak jsem tam dal nový šesttřiosmičkový, protože šesttřičtyřkový byly moc drahý.
Motor jsem dal novější z roku 1979, protože má normální řazení (1 dolů) a taky otáčkoměr.
V roce 2014 nabastlen kotouč na přední kolo, aby to líp brzdilo a karburátor ze 638, protože má sytič.
Pěkná Kotouč jsem chtěl dát taky ale nakonec jsem zvolil variantu nových kol a obložení Ferodo, takže brzdí jako novej stroj a řekl bych, že dobře.
Fešanda Oceňuje se věrnost k české značce Deset bodu
jen by to chtelo original vyfuky
Pěkná pěkná pěkná
Jedním slovem nádhera.
je to focený na Švehlovce u Shellky