Po vojně jsem chtěl jezdit a 634 byla v roce 1977 nejmodernější a i cenově přijatelná
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Tak při první jízdě moc nepřekvapila,protože před vojnou jsem vystřídal pár mašin i silnějších / Jawa 632 Californian,Jawa 500 OHC.../ Oproti kývačkám byla robustnější a hlavně těžší,ale v pohodě
Motorku bych doporučil pro - Snad pro všechny,tenkrát výběr nebyl jako dnes
Doplňky na motorce - Byly to jednoduché úpravy poplatné roku 1977
Recenze
Koupil jsem ji hned po vojně na inzerát.Pár předělávek,k tomu lak,kámoš ušil sedlo,zvedly se výfuky a mohlo se jezdit.Na to,že byla těžší šla uplně nádherně na zadek a dala se udržet v pohodě 30 až 40 metrů.Bohužel,než jsem se to naučil jsem hodil 2 x slušný záda.Takže vždy ohlé podsedlové trubky i se sedlem a zadní blatník v destrukci i se světlem.To šlo,ale to potupné šmejdění po čtyřech před lidmi na chodníku a sbírání rozsypané lékárny a vercajku a odtlačení mašiny s natlučeným zadkem moc sebevědomí nepřidalo.Ale překonal jsem to a za to machrování mi to stálo.Teď se tomu směju,jak jsem byl pitomý,ale tenkrát to bylo IN.634 jsem měl postupně 3.Tu třetí jsem si pěkně vytunil,ale z přestavby nemám foto,akorát jedno,jak nesu tu nádrž,tak pokud existuje motorka,nebo to čte majitel,i bývalý,mohl by se ozvat.Byla čtyřvýfuková,vždy spojené 2 výfuky,nádrž z prototypu Jawy Boxera,sedlo s prdelkou,dělaná řídítka,dělané stupačky a hefty,plastové páčky z prototypu,pro mě tenkrát nádherná,musel jsem ji prodat z finančních důvodu / ženil jsem se / .
Super dobové fotky
Paráda
Pěkná , gratuluji k pěkné České motorce. Deset bodu. Přejí spoustu krásných zážitků na silnicích v příštím roce. Prima sezonu 2014
Ty fotky nemají chybu je super, že jsi se sem dal