PROFIL MOTORKY

Yamaha RD 350 (1987)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník qromik
Vloženo 25.4.2007
Aktualizováno 20.1.2013
Zobrazeno 2 297x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Opět po opravě motoru - (písty Wiseco, výbrus válců, oprava chlazení, odpojení mazání čerpadlem, nová spojka, úprava pérování a tlumení a spousta dalších úprav či oprav - karburátory, brzdy, atd.) Tahle motorka potřebuje neustálou kontrolu a to nejenom z

Více fotografii

První dojmy - šla dobře za plynem... dost dlouhá a hůře se s ní manévruje-stará koncepce strašně zastaralý podvozek, nepéruje, netlumí...je potřebné jej kompletně přestavět, přitužit, zkrátka modernizovat

Motorku bych doporučil pro - pro sběratele, fandy, nadšence...rozhodně pro někoho kdo jezdil za komunistů na starých jawičkách a čezetách a věděl co tyhle stroje dají...a teď když by přesedl na stejnou kubaturu 350 této Yamahy tak by se nestačil divit co se dá s dvoutaktem udělat...ale jak říkám, je to historie, ale krásná !

Doplňky na motorce - výfuky JM Lomas-absolutní špička

Recenze

Zkušenosti: Když je správně seřizovaná a udržovaná tak je to opravdu raketa, ale jinak neštěstí!!!

Cesty: Jenom motocyklové hobby sprinty

Další info: Dost mi vadí, že tenhle stroj má nepříjemné vibrace mezi 4 - 5tis. otáčkami. Připadá mi to jako by se to mělo chvilkama přidřít. Na kliku jsem nesahal, asi to bude konstrukční záležitost, protože v točkách nemá problém.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
qromik
qromik napsal 25.11.11 v 20:02

Ahojky..rozdělané jsem to neměl, ale jen se koukal na manuál...Rozhodně se výkon získává hlavně průměrem výstupu z válce a pak celkovým(větším průměrem)rozměrem kuželu a protikuželu v potrubí...chce si to přečíst nějakou literaturu o ladění 2T motorů hlavně výfukem..je to záležitost, která není dodnes uzavřená a rozhodně by byla stále ve vývoji, bohuže dvoudobé stroje vymírají a proto se nevyvíjí...což je škoda, protože mají daleko větší výkon než 4T, ovšem více emisí,škodlivin a hlavně spotřebu...4T si nemuže při stejném obsahu ani škrtnout...příkladně každá 125-ka ve 2T krutým způsobem pobije 4T. Je to dáno pracovním charakterem motoru...Ale vyšší politika a ekonomika dvoutaktům odzvonila..

Fishrd
Fishrd napsal 31.05.09 v 13:43

Ahoj.Chtěl bych se tě zeptat jestli si na RDcku měl rozebrané někdy na sériovych laufech koncovky?Do laděnych se mi jít nechce a při posvícení do koncovky (kundosvitem)jsem viděl:klasicky děrovanou trubky a za ní restriktor tak s osmičkou dírou.Myslíš že je to těma koncovkama ještě uškrcené??Muj mail fishrd@seznam.cz Moc prosím a děkuju za odpověd

qromik
qromik napsal 23.10.07 v 21:22

Pro Joker,no fotky mam jen ty co jsou na www.motorkari-olomouc.cz,tam je v sekci sportovni motocykly-moje Yamaha RD 350 a pokec,fotky kolem ní, výfuky,graf výkonu, různá debata,úpravy a tak.Mrkni na to a kdyby ti tam něco chybělo tak bych ti i doposlal,ale je toho moc, moc, na 2CD.S kanálama se moc nemaluj to je vcelku dostačující,šetři peníze na výfuky a na motorovou brzdu,tam pak taky doladíš karburátory, budeš potřebovat trysky v hodnotách Mikuni 250,260,270 víc snad ne to už by pak muselo jezdit na okruhu,normálně by se to zachlastávalo.Kliku bych ti mohl nechat udělat u kámoše,ale připrav si asi 10-15táců,protože to jsou 2ojnice,4 kuličková ložiska,2 válečková ložiska a plno práce kolem rozlisování,výměna čepů,slisování,vyvážení,vyúhlování ojnic atd,no asi nejdražší práce na motoru.Ovšem pokud to nemá přes 50tisíc tak to nemá smysl dělat.Já dělal jen výbrus+písty a mám na tom asi 35tis a nemá to chybu.Většina odborníků doporučuje písty Wiseco,tak bych měl poměrně levnější kontakt než je na netu,zkrátka asi 2ks-sada(písty,čepy,klec+jehly,ségrovky),cena asi 6tisíc.S převrtáním zkušenosti nemám,ale když si to změříš tak se to dá spočítat.Použití karburátorů s větším difuzérem je na brzdu,jinak konkrétnosti nezjistíš.Ceny nových jsou šílené,radši vůbec ani nepíšu,hýbe se to 1karbe 15-20tis Kč.Takže jedině starší a tam nevíš na čem jsi.Zkrátka všechno je to o tom motocykl složit a jít s ním na brzdu.U nás mají levnou, brzdění stojí 500kč a pak dle domluvy podle toho co vše budeš dělat jak tam dlouho budeš.Ahoj.Roman

Joker46
Joker46 napsal 19.10.07 v 17:28

Ahoj, tak můj mail je kasparek64@seznam.cz , pošli tam prosím všechno, co jsi napsal(blok.přívěry,manuál,graf a jestli máš, tak i nějaké fotky z tvých úprav válců apod. - klidně i celé tvojí motorky). Válce už mám očištěné a teď provádím jen takové lehké finish práce, které jsem odkoukal na internetu(zabroušení hran v hliníku u sacích kanálů apod- v základu je to celkem nahrubo udělané...). Nevíš, kdo dělá výměnu ložisek na klice RD350? Popřípadě jestli nevíš kolik to stojí. Já jsem z toho ceníku wiseco celkem v rozpacích, protože je to 2vál a nevím jaké ceny jsou za sadu a jaké zase jednotlivě. Např. písty na Banshee tam mají za 2800(ale předpokládám,že to bude jen jeden píst - ???) a u RD 350 mají 5800. Nemáš zkušenosti s převrtáním na 400? Dělá se to do původních vložek? Jaké se při sportovních úpravách používají karburátory? Kdyžtak to celé pošli na mail, všímám si, že tu moc často nebýváš. Zatím zdar.

qromik
qromik napsal 18.10.07 v 21:27

Jééé, tys toho na mě tedy vychrlil. Uhlíkové usazeniny jsem očistil jemným smirkem nebo ředidlem a pucoval a pucoval. Blokování přívěr je jednoduché, je tam na to dírka a stačí do ní dát čep, můžu ti poslat na to návod, kanály jsem upravoval, leštil, ale je to dost riziko. Lepší jsou laděné výfuky a větší karburátory. Kanály samy o sobě stačí dost. Servisní manuál taky mám je v něm vše. Pohlídej si hlavně kliku+ojnice a výbrus se dá udělat za pár korun, ale písty Wiseco to je ranec, okolo 6000kč za sadu. Graf výkonu mám taky, ale napiš mail a já ti to tam pošlu. Jo a kdyby jsi měl problém tak mám celou komplet Yamahu bez dokladů, akorát je potřeba jen najít někde chybu v elektrice. PS:Sériové osazení motoru+laděné výfuky točí na 2,3 a 4.kvalt 11500ot/min bez problémů!!!! A což teprve až se to začne tryskovat a jinak ladit.

Více komentářů



TOPlist