renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha RD 350 (1987)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník qromik
Vloženo 25.4.2007
Aktualizováno 20.1.2013
Zobrazeno 2 284x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 9 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
qromik
qromik napsal 25.11.11 v 20:02

Ahojky..rozdělané jsem to neměl, ale jen se koukal na manuál...Rozhodně se výkon získává hlavně průměrem výstupu z válce a pak celkovým(větším průměrem)rozměrem kuželu a protikuželu v potrubí...chce si to přečíst nějakou literaturu o ladění 2T motorů hlavně výfukem..je to záležitost, která není dodnes uzavřená a rozhodně by byla stále ve vývoji, bohuže dvoudobé stroje vymírají a proto se nevyvíjí...což je škoda, protože mají daleko větší výkon než 4T, ovšem více emisí,škodlivin a hlavně spotřebu...4T si nemuže při stejném obsahu ani škrtnout...příkladně každá 125-ka ve 2T krutým způsobem pobije 4T. Je to dáno pracovním charakterem motoru...Ale vyšší politika a ekonomika dvoutaktům odzvonila..

Fishrd
Fishrd napsal 31.05.09 v 13:43

Ahoj.Chtěl bych se tě zeptat jestli si na RDcku měl rozebrané někdy na sériovych laufech koncovky?Do laděnych se mi jít nechce a při posvícení do koncovky (kundosvitem)jsem viděl:klasicky děrovanou trubky a za ní restriktor tak s osmičkou dírou.Myslíš že je to těma koncovkama ještě uškrcené??Muj mail fishrd@seznam.cz Moc prosím a děkuju za odpověd

qromik
qromik napsal 23.10.07 v 21:22

Pro Joker,no fotky mam jen ty co jsou na www.motorkari-olomouc.cz,tam je v sekci sportovni motocykly-moje Yamaha RD 350 a pokec,fotky kolem ní, výfuky,graf výkonu, různá debata,úpravy a tak.Mrkni na to a kdyby ti tam něco chybělo tak bych ti i doposlal,ale je toho moc, moc, na 2CD.S kanálama se moc nemaluj to je vcelku dostačující,šetři peníze na výfuky a na motorovou brzdu,tam pak taky doladíš karburátory, budeš potřebovat trysky v hodnotách Mikuni 250,260,270 víc snad ne to už by pak muselo jezdit na okruhu,normálně by se to zachlastávalo.Kliku bych ti mohl nechat udělat u kámoše,ale připrav si asi 10-15táců,protože to jsou 2ojnice,4 kuličková ložiska,2 válečková ložiska a plno práce kolem rozlisování,výměna čepů,slisování,vyvážení,vyúhlování ojnic atd,no asi nejdražší práce na motoru.Ovšem pokud to nemá přes 50tisíc tak to nemá smysl dělat.Já dělal jen výbrus+písty a mám na tom asi 35tis a nemá to chybu.Většina odborníků doporučuje písty Wiseco,tak bych měl poměrně levnější kontakt než je na netu,zkrátka asi 2ks-sada(písty,čepy,klec+jehly,ségrovky),cena asi 6tisíc.S převrtáním zkušenosti nemám,ale když si to změříš tak se to dá spočítat.Použití karburátorů s větším difuzérem je na brzdu,jinak konkrétnosti nezjistíš.Ceny nových jsou šílené,radši vůbec ani nepíšu,hýbe se to 1karbe 15-20tis Kč.Takže jedině starší a tam nevíš na čem jsi.Zkrátka všechno je to o tom motocykl složit a jít s ním na brzdu.U nás mají levnou, brzdění stojí 500kč a pak dle domluvy podle toho co vše budeš dělat jak tam dlouho budeš.Ahoj.Roman

Joker46
Joker46 napsal 19.10.07 v 17:28

Ahoj, tak můj mail je kasparek64@seznam.cz , pošli tam prosím všechno, co jsi napsal(blok.přívěry,manuál,graf a jestli máš, tak i nějaké fotky z tvých úprav válců apod. - klidně i celé tvojí motorky). Válce už mám očištěné a teď provádím jen takové lehké finish práce, které jsem odkoukal na internetu(zabroušení hran v hliníku u sacích kanálů apod- v základu je to celkem nahrubo udělané...). Nevíš, kdo dělá výměnu ložisek na klice RD350? Popřípadě jestli nevíš kolik to stojí. Já jsem z toho ceníku wiseco celkem v rozpacích, protože je to 2vál a nevím jaké ceny jsou za sadu a jaké zase jednotlivě. Např. písty na Banshee tam mají za 2800(ale předpokládám,že to bude jen jeden píst - ???) a u RD 350 mají 5800. Nemáš zkušenosti s převrtáním na 400? Dělá se to do původních vložek? Jaké se při sportovních úpravách používají karburátory? Kdyžtak to celé pošli na mail, všímám si, že tu moc často nebýváš. Zatím zdar.

qromik
qromik napsal 18.10.07 v 21:27

Jééé, tys toho na mě tedy vychrlil. Uhlíkové usazeniny jsem očistil jemným smirkem nebo ředidlem a pucoval a pucoval. Blokování přívěr je jednoduché, je tam na to dírka a stačí do ní dát čep, můžu ti poslat na to návod, kanály jsem upravoval, leštil, ale je to dost riziko. Lepší jsou laděné výfuky a větší karburátory. Kanály samy o sobě stačí dost. Servisní manuál taky mám je v něm vše. Pohlídej si hlavně kliku+ojnice a výbrus se dá udělat za pár korun, ale písty Wiseco to je ranec, okolo 6000kč za sadu. Graf výkonu mám taky, ale napiš mail a já ti to tam pošlu. Jo a kdyby jsi měl problém tak mám celou komplet Yamahu bez dokladů, akorát je potřeba jen najít někde chybu v elektrice. PS:Sériové osazení motoru+laděné výfuky točí na 2,3 a 4.kvalt 11500ot/min bez problémů!!!! A což teprve až se to začne tryskovat a jinak ladit.

Joker46
Joker46 napsal 12.10.07 v 21:26

Ahoj, tak motor uz je doma a pomalu rozebiram, nesli mi rozpulit kartery, tak to musim zitra vzit do prace a postahovat z toho zapalovani apod. Nevis o nejakem ucinnem a setrnem zpusobu, jak se zbavit uhlikovych usazenin? Jak se daji zablokovat privery v otevrene poloze? Upravoval jsi na svoji motorce saci kanaly? Je to v serii celkem nahrubo opracovane... Nemas nejaky servisni manual(potrebuju tolerance vuli na ojnicich) ? Popripade na co si mam davat pozor a co je dobre v motoru vymenit.

Joker46
Joker46 napsal 10.10.07 v 14:09

Zdarec, osobně RD350 nemám,ale koncem týdne mi dojde motor , který se chystám instalovat do rámu Cagiva Mito. Tuhle úpravu jsem nastudoval na zahraničních webech a nejsou nutné žádné zásahy do rámu apod. Ceny dílů mám už nastudované (klika wiseco 16000...atd.). Viděl jsem i zajímavé úpravy motoru RD350 na cca80-120koní,ale ze začátku budu rád, když provedu GO a motor bude v rámci možností spolehlivý. O výfucích JL uvažuju,ale už teď to dost leze do peněz.Ne,že bych to nečekal,ale musím pokračovat pomalu. Nemáš graf z brzdy s origo výfuky a JL ? Zatím zdar, Vojta. PS: sháním víko zapalování na RD 350 , nevíš o nějakém?

qromik
qromik napsal 07.10.07 v 19:47

Pro Joker46:Ahoj,já jsem okolo téhle motorky hodně psal a snažil se dovědět i dát na vědomí.Abych začal od začátku-takže GOmotoru:klika+ojnice byla dobrá,modlil jsem se aby to tak bylo,protože oprava se hýbe od 10-20táců.Pokud však mažeš tak to většinou do 40tis km nebývá problém.Běžně měníš písty,čepy,kroužky+výbrus(nemá nikasil,ale ocelolitinovou vložku.Cenově je to levnější)Pístní sada Wiseco-najdeš na netu,výbrus válce si necháš udělat.Hodnoty můžeš nechat menší,ale opatrně zajíždět.Písty 6000kč, brus 2x300kč.Jinak pak to chce vše sestavit, nové těsnění,zkotrolovat výf.přívěry-vyčistit,rozhýbat,popř. vyměnit těsnění.Karburátory nemívají problémy.Převodovka pokud řadila tak také nebývá poruchová.Pokud bys to chtěl složit tak ti to můžu dát dohromady.<br />
Jo a ty výfuky to je kapitola sama pro sebe. V sérii mi to točilo s prosíkem 9tis a dál nic, nic. Říkal jsem si, že je tam omezovač,ale prd. Dal jsem výfuky koupené od JL-exhausts (Jim Lomas-Lnáře u Strakonic) a najednou to točí 12tisíc a je to neskutečný rozdíl. Pozor!!bez přetryskování.Ovšem cena je na zabití - 15táců za 2laufy.Vlastní výrobu jsem zamítnul,protože oni to mají změřené na brzdě podle těch paramatrů vyráběné. Ostatní podrobnosti podle dalších otázek.Tak se měj a zdarec. Roman

Joker46
Joker46 napsal 07.10.07 v 12:32

Ahoj, mám pár otázek co se týká motoru RD350 . Čtu, že máš provedenou GO motoru, mohl bys mi vypsat ceny, všech nových dílů, které si použil a popřípadě kontakt na prodejce? Nevím jestli se pletu,ale četl jsem jedno diskuzní forum , kde majitel řešil právě tuto motorku a taky laďené výfuky. Nebyl jsi to ty? Popřípadě jestli si nakonec pořídil hotové nebo ses pustil do výroby. Jinak tyhle 2takty mají hodně do sebe a už se teším až dostavím tu svoji zdar.



TOPlist