Vše je v původním stavu pouze šité kožené sedlo je nové, motor po GO, ale s papírovým těsněním, korkovou spojkou, půvdním zapalováním tak jak seto dělalo tenkrát.
První dojmy - Je to skvělý stroj. Jednoduchý, lehký, skoro nic nežere a dojede snad kamkoli.
Recenze
Kozí dech je klasika prostě trubkáč.
Koupi jsem ho na Aukru na jaře 2012. Přes léto stál v garáži, až na zimu přišel čes na renovaci. Vše jsem rozebral, rám je lakovaný jen asi z 20% jinak původní lak. Nádrž a blatníky lak původní. Bubny a duralové ráfky očištěné a vypletené novými nerezovými dráty. Na řidítkách vrácen pomaloplyn a soudkové rukojeti. Světla původní vyčistěná.
Sedlo je nové šité z černé kůže bílou nití. Motor, nová ojnice, výbrus, spojkové lamely korkové bez úprav, ložiska SKF, gufera SKF, těsnění papírové + hermetik. Karburátor vajíčko, tryska 45. Zapalováni původní civka + magneto.
Po renovaci jezdí kozí dech jak šíp. Po ujetí asi 300 km jsem zkusil kopec Passo Stelvio v Itálii, 23 km a 1500m převýšení a vyšlo to na pasu získal obdiv mnoha majitelů silných strojů dost nechápali jak jsem se tam dostal.
Tento víkend jsem jel na Moravu a zpět asi 430 km.
Takže umí nakopec i na dálku, i když to do něj málokdo řekne. A spotřeba fantastická, plná nádrž u pumpy za 80,- korun, jako kdysi s embéčkem.
Budu muset vymyslet nějakou delší cestu. Máte-li někdo podobný stroj a nápad, tak pište, Něco projedeme s heslem " všude dobře tak co doma
Ahoj, držím tobě i Stadionkovi všechny palce. Je to úžasný,tohle je můj sen' no zatím těžko splnitelny, ale snad v letech příštích to vyjde. Mas ode mne ply počet vodou už i za ten Hermetik,sam jsem si ho ted koupil pet kilo. Já ten smrad prostě miluju a na veterány to prostě patří. Rad bych se zeptal na par věci okolo cestovani na Stadionu,je to možné pres mail? Měj se Jirka.
Super!!! Máš můj obdiv!!!
Opravdu masakr.., Je třeba smeknout (už proto, že jsme stejně mladí) a přihodit 10b
Pěknej, To byla testovací jízda po GO ? Fandím
Nejni co dodat...