Zezačátku problémky, teď jenom chvála.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 5: Spatný výběr. Těžko najít zachovalou motorku, která nebyla buchlá nebo položená.
První dojmy - První dojmy z moto u prodejce byly skvělé. Šla nakopnout na brnk, svezení taky paráda. Pár jízd po zakoupení taky pecka. Pak přišla zima a odstavení moto na 4 měsíce. Po prvních jarních slunečních dnech sem se teda rozhodl to vyzkoušet a projet. No najednou kaluž jako svina pod motorkou. A pak už to jenom jelo. Zdechala při jízdě, cukala a všechno možný jenom nejela tak jak měla. Jelikož jsem začátečník tak sem vůbec netušil co a jak. Potom až mě bylo řečeno karbece vyčistit. No a teď to jede jako slak. Uplne paradni motorka na nauceni.
Recenze
Tuto motorku sem vybral společně s přítelkyní na základě toho, že sme oba začátečníci.Motorka je lehká, snadno ovladatelná a hlavně se dá lehce opravit i v domácí dílně. Jizda na ní je celkově pro začátečníka velice dobrá. Líbí se mě, že když zatáhnu za plyn není to jak na jiných silnějších strojích, že okamžitě trhá ruce. Plyn de pěkně pozvolna. Je sice pravda, že jede až tak od 4000 otáček, ale pak to je znát, že motorka opravdu těch 33kW má. Na delší cestování to moc nebude. Tak do těch sto kilometrů je to ještě v celku komfortní svezení, ale dál už je to horší. spotřeba je naprosto luxusní. jezdím do 4 litrů na sto. Takže tohle je maximální spokojenost. I opravy jsou v celku jednoduchý, hlavně to nevyjde draho. Pro člověka co se chce o motorce dozvědět víc a i se v ní trochu povrtat tak ideální volba. Jinak idělní jízda je kombinovaná vyjíždka s městem a trošku venkovských zatáček. Přece jenom ten vzducháč to město moc nemusí.
Tak hlavně ať už jezdí jak má . konečně
No pro přítelkyni taky ne ja se s ní občas taky ještě pěkně peru
mam jeji sestricku E a musim jen souhlasit.. i kdyz pro me tak lehka neni teda