Lehká, obratná, srandovní, nezničitelná. To vše a ještě víc je DR-Z!
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Samozřejmě jsem se nemohl bránit srovnání s předchozí LC4, a tak mi chyběl ten efekt "vystřelení z praku", ale tenhle motor má taky něco do sebe. Brzdy jsou úžasné, podvozek taktéž.
Motorku bych doporučil pro - DRZ bych doporučil všem. Zkušenej jezdec se skvěle vyblbne, začátečník ji ale také v pohodě zvládně (a lowsidy nebudou tak nákladné!!!)
Doplňky na motorce - LeoVince SBK (svod + koncovka), 2 sady kol (17"/17" + 21"/18")
Recenze
K prodání LC4 mě dohnala finanční tíseň. Uběhlo ale jen pár dnů a absence motorky na mě začala silně doléhat. Na inzerci se objevilo tohle DR-Z, skvělý rok, málo kilometrů, dvě sady ráfků a velice přijatelná cena. Další den si pro moto měl někdo přijet, tak jsem neváhal, dal do kupy parťáka s vlekem a už jsme byli na cestě.
Motorka je velice mrštná, je pro jakoukoliv divočinu a chuligánskou parádu. Krásné servisní intervaly, dobrý podvozek, dobré brzdy, v pohodě sedlo, unese spolujezdce. Cestovní rychlost bych viděl na 100-120 km/h, pokud jedete delší cestu. Pokud jste odpočatí a lační plné palby, tak 120-130 km/h je strop. Maximálka 145 km/h (převod 15/41).
S druhou sadou ráfků a poctivejma Mitaskama si to v terénu poradí s lecčím, dokonce jsem si i ze srandy zaskákal (opatrně) na MX trati a podvozek ani nebrečel. Mám bohužel ve předu velkej kotouč, ale dá se to. Moto má krásnej spodek a proBRAPPuje si cestu čímkoliv.
Bike jako zrozený pro mně osobně sympatickou formu rošťáctví S možností přehodit motardové kola na enduro a zpět zábavu jenom násobí + moje oblíbená značka, takže není víc co řešit
Pěkná. Dvě sady kol to je paráda. Ať maká jak má a hodně radosti se Suzankou