Na doporučení kamaráda zkouším odlišný typ motorek na řádění po českých silnicích.aspoň nemusím tolik řešit stav našich silnic.
První dojmy - Přestup ze Supersportů a Okruhovek jako Yamaha R6 a R1 na lehké Supermoto Suzuki DRZ 400 jde v celku v poklidu,lehoučká motorka s odlišnýma jízdními vlastnostma .
Doplňky na motorce - Přední maska KTM, zadní LED světlo.Výfuk Akrapovic.padáky na kolech.
Recenze
kapalinou chlazený, 4 dobý, 4 ventilů, 1 válcový DOHC,
Zdvihový objem: 398 cm3
Vrtání x zdvih: 90 x 62,6 mm
Kompresní poměr: 11,3:1
Max. výkon: 40 k (29 KW) 7600 (ot/min)
Max. točivý moment: 39,44 Nm 6600 (ot/min)
Mazaní.Suchá skříň
převodovka: 5ti stupňová převod
spojky: mokrá skříň, vícelamelová
primární převod: ozubenými koly 2.960 (74/25) pohon
typ pohonu: řetěz s O-kroužky 2.733 (41/15) pohon(Rozeta 38 zubů)
...DR-Z monster fucker...