PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sweed
Vloženo 20.2.2013
Aktualizováno 20.4.2013
Zobrazeno 705x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Naprosto úžasná mašina ! ! ! !

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Honda je hodnější a má plynulejší průběh výkonu

První dojmy - Když jsem na ní seděl poprvé, přišel mi ten výkon úžasný. Skvěle držela, do zatáček si krásně lehala a ten zvuk... Láska na první pohled ;-)

Recenze

Motocykl je to úžasný jak pro začátečníky, tak pro pokročilé jezdce. Když dáte této mašině potřebnou péči, tak se vám bohatě odmění. Já ji dal padáky RUTAN (co kdyby), nový filtr a pneu Pirelli Diablo SUPERCORSA a můžu vám říct - Nejlepší pneu pro tuhle mašinu. V zatáčkách mě pustila na stupačky a na loket - díky plynulému výkonu stačilo zabrat za plyn a i bez tlumiče řízení vyletěla ze zatáčky jako královna. Bez jediného podklouznutím nebo cuknutí. Na rovince se mi rychlost zastavila na 261 km/h, ale perfektně táhla do 250 ti. Potom jsem musel tu rychlost táhnout. Na zadní se postavila na jedničku bez spojky. A vzhled s výfukem pod prdelí? O tom jsem vždycky snil. Akorát baťůžek má peklo pod zadkem
Nevýhoda?
Ten výkon.
Za chvíli přestane stačit. Každý cyp s tisícovkou za to zatáhne a vidíte jeho pozadí. To je důvod, proč přesedám na Kawasaki Ninja ZX10-R 2005. Šestka má skvělí výkon, ale při mojich 184 cm a váze 92 kg je potřeba výkon větší...uvezla mě bez problémů, ale na litry jsem neměl a v momentu když za vámi sedí baťůžek, tak je mašinka líná a celkem ,,nejistá".

Náhradní díly seženete kdekoliv a za rozumnou cenu. Servis si zvládnete udělat samy a co ne, tak servisů je na tuhle mašinu hafo.
Kde se cítí jako doma? Přeci na silnici
Do města není a na dálnici taky ne. Každý frajer s vytuněným BMW nebo Audi s vámi chce závodit a buď se vaše závody zastaví v 260ti, nebo v horším případě vám to natře. Moto je lehoučká a nemusíte se bát drtit plyn. Já osobně jsem lítal v horní části otáček, tj. 10-14 000 a to je pořádný hukot (i na spotřebu - 10 l).
Na cestování taky moc není. Po 2-3 hodinách jízdy vás z ní záda bolí záda.
Je to prostě Supersport na české silnice.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist