*Historie* Původně ji vlastnil otec - zadřela se na motoru a dva roky doma jen tak ležela... Naskytla se příležitost
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Udělal jsem komplet GO motoru a vyplatilo se. Šlapala jak hodinky. .Dobré jízdní vlastnosti, brzdy brembo, výfuková přívěra, oddělené mazání. Žádné velké úpravy jsem nedělal, jen by to pokazilo její dneska už skoro retro enduro vzhled. Pouze výměna blinkrů za něco co nepřipomíná uši afrického slona.
Recenze
Jela parádně. Dobře odstupňované kvalty, kvalitný brzdy. Startér byl v horším stavu, tak jsem ho moc nepoužíval a startoval přes kick. Byla trošku nenažraná, 5-6 litrů při normálním ježdění. Jak se držela u huby, uměla i 8 litrů / 100km. Byla vždy hbitější než tuctová jawa 350, kterou měl kamarád. Cagiva byla i přes svůj objemový handicap vždy ve výhodě. Měla hezký lak, byla pohodlná... Bylo nutno 1x za sezónu vyčistit výfukový tlumič. Dost se tam usazoval olej a pokud se to nechalo být, tak při prudším přidání neskutečně kouřila. Při pravidelné údržbě ok. Na svůj věk to byla kočka
To je nádhera. Ty malý starý endura mají svou duši. Ne jako dnes ty ufoidní paskvily. Cagiva je fakt pěkná
Nádherně zachovale Tamanaco měl jsem MZ150 a po revoluci se v Mototechnách objevily dváckové cvajtaktní Cagivy a tahle se mi líbila nejvíc 10b si tenhle nádherný strojek zaslouží To se dobře vzpomíná byl jsem starý jako ty