Vůbec to nejede, nemá to koule atd. Ale zdárně konkuruje ostatním litrům
Šel jsem do ověřeného stroje a koupil zase 929 ;)
Recenze
Motor:
- typický lineární hondí průběh točivého momentu vám zajišťuje plynulé dávkování síly na zadní kolo. Točivý moment je solidní už od 3000 ot/min tak se nemusí často řadit a když přidáte plyn, tak moto celkem pěkně zrychluje. Nástup krouťáku při otevírání plynu měkký a v zatáčkách bez cukání.
- za hlavní nevýhodu beru špatně zvolený převodový poměř, který jsem vyřešil řetězovou sadou o 10% více do síly a to místo originálních 16/42 je nyní 15/43 Pak jsou daleko lepší výjezdy ze zatáček na dvojku a celkově je jízda pak zábavnějš
- spotřebe benzínu je asi 5 - 9,2l/100km v průměru za nádrž . 5 litrů v cestovním režimu při dodržování předpisů až do 9,2 l/100km kombinace relativně slušné jízdy k zatáčkám a sportovní jízdy v těch zatáčkách, kdy se střídá dvojka-trojka, plný, brzda, plný brzda. Při této sportovní jízdě právě odhaduju velkou spotřebu přes 10, řekl bych asi 13 l/100 km.
Podvozek:
- plně nastavitelný, ale pro mě na našich cestách je i standardní nastavení moc tuhé. Rám je dostatečně tuhý, tendence k plavání nulová, tendence k třepání řidítek celkem velká bez tlumiče. Musím si dávat bacha, kde můžu přidat plyn a kde ne.
Brzdy:
- hodně příjemný brzdící účinek s hodně rychlým nástupem, takže není problém jezdit kdykoli po předním. Zatím jsem nepocítil nikdy, že by začaly vadnout a to ani na GrossGlockneru při svižném sjezdu, ale to mi nevadly brzdy ani na staré vefře
Měl jsem ji opravdu rád. Když to bylo dobře zpřevodované, tak ani koně nechyběly, stačilo to i na GSXR K2. Ale nestoupíš dvakrát do stejné řeky, tak nějak jsem stejně přešel na FJR, ta mi teď vyhovuje více. Možná přikoupím gixero K5-K8.
Už zas?? tys ji musel ji mit hodně rád vit? Me taky vyhovala,vzhledove se mi libila nejvic,ale už mi chybeli naky koně navic Hlavně opatrně a bacha na Fábky
Dikes, akorát na ni nemám místo
Mazec - doré stroje se vracejí
pekna hondice