Takže do stáje přišel ještě vetší mazel, než jsem měl. Je to bombička, novejší model, novejší technologie a vše je perfektně znát a na stroji se mi jede opravdu lépe, projde ještě nějakou tou upravou a bude to Top
Recenze
Co bych k lásce dodal, je to opravdu krásný kousek a jsem za ní moc rad. Motorku už mám zhruba měsíc a co bylo teplo, tak jsem furt jezdil,takže na ní mám už zhruba 2tisíce km. Oproti staršímu modelu co jsem měl(K3)Je to pochopitelně trošku znát, se začátku jsem si na tu drobnou mršinu nemohl zvyknout, je lépe ovladatelnější,lehčí a menší. Výkon tam zas o tolik znát není,ale s tím jsem do toho šel, liší se to jen trošku v maximálce a zařazených kvaltech
1-126km
2-190km
3-235km
4-260km
5-280km
6-280+
Je tam taký nová řetezovka a je to o nějký ten zoubek mín, takže zhruba ve 3 tisicích už se to zvedá, co víc si přát ? Motorku jsem si už obul taky do svých gum (Dunlop 211) Takže kolínka padali jak vzteklí a slidery s hřebama pěkně jiskří.
Už se taky byla projet na okruhu a jede se mi na ní trošku lepe, je ovladatelnější, lepší brzdy a hlavně antihopingova spojka, která je super.
Ted už ale něco o motorce:
Asi největší chlouba motorky, je ladáček Yoshimura GP evo. Dále lakovaná bíla kola, držak spz Baracuda, padací protektory. Chci ovšem ale ještě víc doplňku: páčky titax, panceř hadice, racing plexi, nějakej ten díl střiknu do jiné barvy než originál, nějaky to víčko a takový ruzný serepatičky
Brzdy? No, na K3 jsem měl luxus brzdy, ale asi zřejmě ložisko v krku nebo uložení kotouče bylo špatný, takže mi to při brzdění dost klepalo. K7 už brzdí suprově, krásnej náběch, plná učinnost je tedy až po vetším tlaku, ale to se vše vychytá. Teď už jsem tedy zkusil desky brembo a je to mnohem znát oproti SBK co tam bylo. Takže brzdy projdou upravičkou- vyčistění třmenů, desky Brembo SC a panceř hadice a tím asi skončím, nic se přeci nemá přehánět
Výkon: Každej si myslí, že je velký rozdíl mezi 600 a 750, ale podle mýho není tomu tak, to spíš už zaleží na jezdci, pochopitelně rozdíl je tam v takzvaných rovinkách kdy to trošku tý 6tce ujede, ale kdo jet umí, tak se 6tkou krasně udrží . Náběch motoru, je tedy pochopitelně trošku lepší, přece jenom to má už 150 koní, takže se to začně otevírat a tahat trošku dříve než 600. Nemyslím si tedy, že když někdo chce něco koupit, tak musí 750, protože 600 je málo Já jí vzal, protože byla od kamaráda .
To je tak zatím vše, určitě časem přidám nějakej ten deníček apod.
parádní stroj nádhera jinak ať jezdí a hodně šťastných km bez nehod 10b
kráska
Úžasná
Pastva pro oko!! Libová motorka kémo
krasavice, taky za 10