Po GSXR750 86 sem chtel zas GSXR pac jsem byl moc spokojeny, tak sem tudle koupil, ale mela neco s rozvodakem a jela jen 240, na zadni se ji taky moc nechtelo (tak jak se o ni vzdy basnilo, za plynem v 10tis), tak sem ji po tydnu vratil.
Recenze
Vezl jsem ji z Rakvic na jizni Morave do Prahy, na jare 2005, a nechtelo se ji pres 240, pritom po GSXR750 '86 jsem se tesil jak se konecne dostanu pres 250 a ono nic. Navic jsem zjistil, ze zere 10 i kdyz jedu pianko kolem 100-120. Myslel sem ze je treba nejaka skrcena, ale z rozvodu se ozyvalo zlovestne chrasteni, predchozi majitel rikal, ze se rozvody delaly, ale zvuk tomu neodpovidal. Na zadni se v 10tis za plynem taky nezvedala, tak jsem se rozhodl ji po tydnu vratit. Nebyl s tim problem, Peacemaker je korektni typek. Jelo to proste jak se 100 HP, coz nebyl zadny pokrok vpred. Samozrejme byla jinak v podstate orig stavu, peknem, tam pokrok vpred oproti streetu byl celkem vyrazny, ale to mi nestacilo. Do mesice jsem pak mel doma ZX9R a to byla uplne, ale uplne jina liga. Byla sice po nehode a par veci tam bylo treba doladit, ale motor byl neskutecnej, po ceste z Pardubic, kde sem ji koupil, sem hned dal 283km/h, coz jsem behem dalsich 42tis km prekonal jen jednou.
Kurva ved na SRADke 750 má budík ukazovat 300 ked kalíš šestku full gas
bohuzel tahle motorka se dostala az ke me po velkych utrapach nakonec potkane ventily a vymena motoru... nasledne nekolikrat polozena finalne rozstrelena a na uplny konec rozprodana po dilech
No tim hur ze to jelo jen 240.
SRAD 750 mi ukazal s origo prevodem 285 tacho
No je to celkem spolehlivy ukazatel vykonu. A todle ma ject aspon 270 tacho.