Po 12 letech "goldwingaření" se BMW jeví jako krok zpět, ale zkusit se má všechno.
P.S. Po vyzkoušení výše uvedené odvolávám, tak tohle je "Pan Cesťák"!
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - Skvělé brzdy (posilovač pracuje excelentně), bezvadná ovladatelnost, výborná audiosouprava, úžasná spotřeba, jsem prostě nadšen.
Recenze
Zkušenosti zatím nijak velké, nemám ještě RZ, je v přihlašovacím řízení (dovoz), tak zatím tajně večer pár desítek km kolem chalupy. Nemá ten krásný temně hučivý zvuk šestiválce jako Gold Wing, ale kladem jsou oproti GL perfektní brzdy.
Tak už je nalítáno cca 2000 km a musím se omluvit "bavorákům" za ten krok zpět, oproti Gold Wingu. Rozhodně je to posun vpřed. Ten podvozek je úžasný, v horských zatáčkových partiích, kde jsem GL nutil násilím zatáčet, a kde se podvozek vlnil, jede "bávo" naprosto jistě a řídit se dá jednou rukou. Do zatáčky se podívám a ono se sklopí skoro samo. O brzdách už jsem psal, zatím co na GL se páčka mačkala všemi prsty a silou, u "báva" dvěma prsty, a ještě s citem. O spotřebě ani nemluvím, GL v průměru za 8litrů, BMW za 5 litrů . Začínám pomali revidovat původní rozhodnutí, že to bude jen přestupní stanice ke GL 1800, začíná se mi ten bavorák dostávat proklatě rychle pod kůži .
Take jsem se rozhodoval mezi goldasem a Lt, po svezeni jsem mel hned jasno a ta spotreba je super. S vozikem ve dvou jsem do Chorvatska mel prumer 4,7 a to jsem az do Chorvatska jel po dalnici (rychlost 120-130)
tak tedy smekám ,tahle barva je bombastik. Už se těším až to někdy uvidím ve skutečnosti. Přeji hodně pohodových kilometrů.
Posilam gratulace a vitam Te mezi Ltckari
Mrtka ot Fryckuf a ešče motra!!!Dafam třy bodi sa otfahu na to flezd!!
Už chybí jen vyzkoušení a porovnání novějších verzí (K1600GTL vs. GL1800 2012)
Jsem zvědav na porovnání, či zhodnocení zkušeností.