Je to můj aktuální pitbike na kterym zlobim v lese nebo na trati. Na nedělní odpoledne dobrá záležitost. Dokáže utahat a zaroveň to člověka nesežere.
Recenze
Je to (snad) AGB 21 125 ccm. Je to rok 2006. Koupil jsem ho v srpnu 2010 a jezdí pořád, motor je naprostý nezmar. Ale přecejen bez svářečky a aspoň trochu vybavené dílny bych se do něj nehnal. Koupil jsem ho už s prasklým rámem (vzadu dole u kyvky). To jsem opravil a začal se snažit trochu trénovat. Jedny závody dojel pěkně, ale pak při tréninku mi na skoku prasknul znova rám. Utrhlo se horní oko zadního tlumiče a zmuchlalo to podsedlovku. Svářečka, bruska a víkend práce. Rovnou jsem celý rám řádně vystužil a od té doby je klid.
Jinak na něm jezdím v zimě, v létě a pořad i po půl roce mě to moc baví. A jako celý odpoledne venku a veme si směšný 2-3 litry tak za 4 hodiny jezdění. Spotřeba je fakt úžasná. Další věc co se mi líbí, je že s nim můžu 2x za den hodit a neštve mě to, maximálně se zlomí páčka... Zkrátko když se někdo chce svíst v terénu za málo peněz, tak pitbike je řešení.
Servis je minimální. 15 mth olej, dávám polosyntetiku. Párkrát za sezonu mrknu na ventily (otázka 10 min.). Řetězy a gumy asi jako u každý motorky co jezdí v terénu.
Tak uz je prodana. Celkem jsem na ni odjel 4 zavody a z toho 2x na bedne. Jednou se poradne rozstrelil a hlavne dobre zablbnul. Tak snad jeste novymu majiteli bude chvili slouzit.
jo jo pitbike je fajne stroj taky ho mám.. ...Jen bych se chtěl zeptat co se seřizuje na ventilech??dík za odpověd
Muzu doporucit porizeni bastru, usetris za zlamane packy