Jako správnej příznivce českých motocyklů sem nemohl v 16-ti zvolit jinej stroj než nesmrtelnou čízku
Recenze
Čízku sme koupili na podzim roku 2008 ale začal jsem na ní jezdit až když sem udělal papíry takže v červnu roku 2009. Pořizovací cena byla 5000,- i s dopravou ale nejezdila chtělo to novou baterku,řetěz,plášť,srovnat šavle,vypálit výfuk,vyčisit palivovou soustavu komplet,koupit cívky ke světlům,žárovky,svíčku,... navíc motor šel na výbrus takže celková investice i s koupí byla asi 9000,-. Číza lítala dobře ale postrádala zátah od nízkých otáček a měla špatně odstupňovanou převodovku. Výkon 8,15 kw byl papírově dobrý ale moderních čtyřtaktům sem stačil jen tak tak. Říkal sem si proč nekoupit motor ze čz 175 a jednou tatík získal celou čz 175/477 v krabicích ale zadarmo!! Motor šel na výbrus a do čízy... Rozdíl byl veliký . 1.mnohem lepší zátah z nízkých otáček 2.o dost lepší max. rychlost (o 2zuby větší řetězové kolečko než v 125) 3.větší vibrace :( 4.větší spotřeba :(.Mám na ní od listopadu roku 2009 nalítáno asi 1600 km a jsem naprosto spokojen . Sptřeba se ustálila na 3,9-4,0l a maximálka je 120km/h po rovině jako prt :). Motory jsou kus od kusu jiné a tento je opravdu podařený. Nechytá se ani mz 150 a o asijských čtyřtaktech ani nemluvě .. inu 11kw je 11kw :)