Tak tenhle bike KTM RC8R by měl nahradit mojí Stockovou R1 pro sezónu 2010..
Start v sezóně 2010 na týhle motorce je výsledkem spolupráce s firmou univok z Liberce. Majitel Aleš Vondrák (sám výborný závodník v Enduru) mě podpořil zápůjčkou stroje!
Výška jezdce: 178 cm
Recenze
Ještě mám nulové zkušenosti, nejel jsem na ní.. Těším se jak malej na první seznámení a ikdyž věřím, že je to hodně dobrá a rychlá motorka na okruh, budu se muset nějaký čas poklonit a trpělivě nabírat rychlost.
Škála nastavení je opravdu veliká, takže to nebude úplně snadný vychytat.. Můj cíl je jasný - být na tomhle biku rychlejší, než na upravené R1
Za pomoc s nastavením a sháněním ND dílů jsem vděčný firmě UNIVOK, od které mi byl zároveň bajk zapůjčen! Takže ještě jednou velké díky.
Na mně jsou teď dobré výsledky nejen v závodech MČR ve třídě SBK, ale i na přírodních tratích a některých závodech CEC..
EDIT červenec 2010:
Co se týká úprav motorky, chceme začít zatím na co nejzákladnější verzi bez úprav, kromě "Club racing KITu" zahrnujícího titanový komplet Akrapovič, přečasování vaček, těsnění pod hlavy a filtr KN + přenastavení mapy v originál řidící jednotce. To by mělo zvýšit výkon sériového motoru o 10PS na slušných 180PS! Bohužel se zatím avizované zvýšení nekoná, takže aktuální stav výkonu je 169PS. Ztracené koně jsou předmětem dalšího "bádání", zatím se budeme snažit bojovat s tím co máme.. Výkon je nyní v podstě stejný, jaký jsme naměřili na úplně sériové motorce po zajetí (173PS, 134Nm)!!
Ještě proběhla dodatečná montáž quickshifteru a jako nejlepší volba se osvědčila montáž quickshifteru od firmy HM! Tímto děkuji jeho dovozci na náš trh, f. MOTOCENTRUM POLÁŠEK. Je to nemechanický bezkontaktní piezoelektrický snímač s elektronikou kompenzující jeho nestabilitu vlivem změny teploty. Takže snad převodovka vydrží déle než sezónu, jako v případě R1..
Kapotáže od firmy Bikes Plast musím jen pochválit - perfektní zpracování a bezproblémová montáž, bravo!! Spoustu karbonových chránítek vypadá fakt libózně..
Dále jsem RC8 dovybavil páčkama ACCOSSATO, gripama na nádrž STOMPGRIP, řidítkama CARBONRACE a přepákováním PP Tuning. Vše ostatní je sériové a po přizpůsobení posazu na konkrétního jezdce je tahle motorka v základu opravdu rychlé náčiní a pokud někdo na ni není schopen atakovat hranici 2:10 v Brně, nemá vůbec smysl cokoliv dalšího "upravovat"..
EDIT 2011:
Motorku jsem si odkoupil do vlastnictví. Měla by sloužit jako závodní a až toho nechám, přestavím ji do sériových kapot a bude na popjíždění okolo komína
EDIT 2012:
Motorku nabízím k prodeji se vším příslušenstvím pro závody a kompletně po repasi se ZÁRUKOU!!!
I v tomto případě bylo potřeba upřednostnit "bydlení" před zábavou.. A že s 1200 V2 jsou zážitky opravdu nevšední!
Ještě dodám dosavadní časy:
BRNO: 2:11.8 (zatím najeto 100 kol)
MOST: 1:42.4 (zatím najeto cca 200 kol)
PANNONIA-RING: 2:01.7 (zatím najeto cca 120 kol)
SLOVAKIA-RING: 2:16.3 (zatím najeto cca 60 kol)
LAUSITZRING: 1:51.9 (zatím najeto cca 40 kol)
fakt brutální stroj...jak si s ní teda spokojenej po nějakých závodech a bojích s přesilou 4V???
Jediná zrmzlina o která bych kdy přemýšlel ! máš můj obdiv!! 10tka jasná
ať slouží, gratuluji ke skvělým časům přidávám 10 bodů!
Díky
To těsnění pod hlavu je součástí KITu (club race). KIT je vlastně výfuk Akrapovič, těsnění pod hlavy o trošku nižší a ještě se malinko pootáčej podle kitového kalibru vačky. K tomuto všemu pak Akrapovič dodává palivovou mapu, která se nahraje do originál jednotky.. Garantují 10-15PS nárust výkonu.. Bohužel se to u mého kusu nekonalo a spíš šel malinko dolů oproti sérii (nejspíš z důvodu, který tady nechci nijak ventilovat). Série má slušných 172 PS a moje "závodka" 169 PS ..pro letošek jsou repasovány hlavy a podíváme se k Murkinovi. 20PS je propastný rozdíl proti 4V. Uvidíme.. 180 PS na 2V je už hodně dobrý
Jako okruhovka vypadá fakt libózně, rád bych si šáh nebo sed
Ale zeptám se, to těsnění pod hlavy, oproti stocku je v tom rozdíl...jakože, jsou širší, jiný matroš nebo jak?