Moje vůbec první motorka. Užili jsme si spolu opravdu hodně kilometrů a zajímavých zážitků. Naučila mě respektu.
První dojmy - Když jsem pořídil svůj první stroj u Pavelky z Olomouce, tak ještě prodával ve svém baráku v garáži :). Motorka byla ve velmi slušném stavu a mě se moc líbila. Trochu mě sice štvala ta "slupička" vzadu (130mm), což na objemu 900 kubíků nevypadá zrovna nejdravěji, ale výkon motoru a hlavně ten jeho nárůst v 8000ot/min byl monstrózní (nakolik jsem předtím sedlal max MZ 251). Přednosti motorky asi žádné vystihnout nemohu, prostě o žádné nevím, snad jen že pomocí pár klíčů a imbusů jsem byl schopen rozebrat skoro celou motku u cesty. Záporů bude asi více: hmotnost, nespolehlivý motor (2x záděr na klice), chlazení (pod 60Km/h to prostě nechladilo), protiponor (intidive), palivový kohout atd atd. Ale přesto všechno jsme spolu najezdili cca 35 tisíc, takže se z toho stala srdeční záležitost. Je říjen 2014 a už pěkných pár měsíců sháním pěknou, zachovalou GPZ 900r. Po letech se chci vrátit k tomuto kusu poctivého železa. Ó jak jsem se jen mýlil, když jsem psal, že motorka žádné přednosti nemá. To jsem ještě, trouba, neměl možnost srovnání s jinými stroji. To charisma nemá prostě žádná, ten zvuk a vůbec celkový dojem. Musím ji mít!
Recenze
V době pořízení (1998) ještě moc motorek na výběr nebylo, teda alespoň u nás ne. Byla hezká a velká - to mi stačilo. Tehdy jsem vůbec netušil, jaký poklad jsem pořídil.
10b.
pekná..na takove jsem delal autoskolu..jaky že to má výkon?
Krásná klasika, jen mi na ní chybí ta přední kapota.. Na tehdejší dobu měla i pěknej zadek, takový motky se už dneska nedělaj..
Dneska už veteránka , ale pěkná , nejezdí na ní v TOPGUNu?