renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 900 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Master900R
Vloženo 17.2.2007
Aktualizováno 17.5.2007
Zobrazeno 4 230x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


No a tohle už je zkrátka dělo! Co dodat, nádherná klasika 80. tých let... Je to střela!!!

Výška jezdce: 184 cm

Recenze

Cesty: Určitě od všeho trochu. Prohánění v okolí, nějakej ten srazík a delší cestování...

Další info: Tento model je ve výrobě od roku 1984 až tuším do roku 1996 pro Evropu, přičemž pro asijský trh se vyráběl až do roku 2003. Jak už jsem říkal, 80. léta se mi fakt moc líbí, vzhlédl jsem se ve značce z Akashi - Kawasaki a v tomto jejich překrásném modelu GPZ 900R Ninja. Právě tento typ je tím prvním u kterého byl poprvé název Ninja použit. Motorka si zahrála dokonce i jednu z hlavních rolí ve filmu Top Gun. Moje mašina je model A5 (tedy vyrobeno, ale zároveň i prodáno v roce 1988), takže pár rozdílů jako například boční odrazky, tam oproti předchozím modelům je. Je dovezena z Rakouska a právě tato její minulost se dost podepsala na tom, že i teď po tolika letech vypadá skoro jako by právě vyjela z pásu výrobní linky. Holt potvrzuje se, že narozdíl například od Němců, si Rakušáci a Švýcaři svých aut a motorek mnohem víc váží, pečují o ně, šetří motory a podobně. Já si tímto modelem splnil svůj sen a jen tak už ho do světa nevypustím, jestli vůbec!!!Pečuju o tuhle mojí holku mnohem víc, jak o sebe, a proto doufám, že ještě dlouho v naprosto dokonalém stavu zůstane!!! No a teď něco k výkonům. Na tomhle stroji si člověk nezablbne zbůsobem, že by jezdil skoro po zádech a podobně, na to má mašina moc vepředu těžiště a je těžká. Ale kvůli tomu jsem jí taky nekupoval. Tenhle bajk má obrovskej potenciál, její výkon 100 kobylek je sice dneska normálka, ale bohatě to stačí. Je živá už od spoda, výborně táhne a zároveň je moc pohodlná, a to i pro spolujezdce. Vynikající čtyřtaktní, čtyřválcový a šestnáctiventilový motor jí roztáhne až na 250 km/h. Pravdou je, že Kawasaki šla vždy cestou hlavně co největšího výkonu, přesto to s podvozkem není nijak extra tragický. Často pro problémy odpojovaný patent Kawasaki anti ponořovací systém je plně funkční a jsou tam pancéřové hadičky. Jediné nesériové věci jsou na mašině akorát cestovnější řidítka, úchyty zrcátek a laďák Sebring. Slyšel jsem, že mívá tento typ problém s uchlazením hlavně kvůli problémovým čidlům ventilátoru. Ale zatím nemůžu tuto poruchu potvrdit a nerad bych to přivolával. Vše je plně funkční a já taky doufám, že to tak zůstane!!!:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sedyvlk9
sedyvlk9 napsal 04.11.18 v 16:10 10b.

moooooc dobrý kus.krásné gepezeto...

postak1
postak1 napsal 01.09.10 v 14:47

Moc pěkná Kawinka!! Máš to za 10!!!

BadRX
BadRX napsal 05.05.10 v 13:00

Super Starej se o ni!

Georg34
Georg34 napsal 14.08.09 v 21:55

Černou devítku tak často nepotkávám, ale je nádherná, dávám 10. S těma čidlama teplot je to haluz,ale dá se to pochopit Tak jen tak dál a hodně Km bez nehod !

Vejmi
Vejmi napsal 22.06.09 v 22:07

ty voe celej Maverick

Více komentářů



TOPlist