No jo zas a zase Kawa GPZ 305 tentokrát bez beltdrive.
od 18.3.je holka na beltdrivu
od 9.4.předek na pancéřkách ,takže se konečně dá zpomalovat jedním prstíke
od 6.10.šel ignitech ven a vše se vrátilo jak bylo z výroby
Výška jezdce: 193 cm
Recenze
nedalo se prostě odolat r.v. 1983 na řetězu v původním laku a jakém !!! Motor už sice měněný z r. 1986 a elektrika taky překopaná,ale pořád to je GPZ 305ka to znamená: neuvěřitelná ergonomie pro cestování i pro mojich 192cm,hodně slušný zátah motoru i v čtyřtaktu(tím spíš po úpravách na hlavě válců a kanálcích),neuvěřitelná spotřeba(do max.4l/100km) a vmax(když se jí chce a nefouká protivítr i150km/h) a to vše v 306ccm
dovezl jsem ji 25.10.2009
v r.2010 najeto 4786km
v r.2011 najeto 4884km
po umytí vapkou začalo blbnout Ignitech zapalko a i přes proměření u výrobce a ubezpečení že je vše O.K. se stav lepšil a horšil k horšímu.Už jsem blbl a měnil všechno co se zapalovnáním souviselo,fajfky,svíčky,magneto,cívky,kabely,snímače.Pak jsem začal vrtat do karbců a nakonec jsem vše překopal na staré původní zapalko a ...
ty karbce jsem vyladil tak ,že na tu jízdu se nedá zapomenout a pokud seženu další dvě jehly N05B zapalím je "zlatem"!!!
Všem doporučuju ty N05J "vyhodit"
Tak a "holka" už má nového majitele a snad se o ni bude starat na Slovensku tak jak má.
Byla to motorka co má člověk jen JEDNOU za život,budu vždy vzpomínatjen v dobrém ,ikdyž mě párkrát potrápila,ale situace byla jaká byla a šla "snad" do dobrých rukou.Já jí dal jen nejlepší péči a najela se mnou překrásných9670km
KAWASAKI je kurva super
neboj sa,staram sa o nu poriadne.teraz caka na nejake nove organy vedla hayabusy sa jej paci
taky nezapomenu...
Moc peknej stroj!
Musím uznat kolego-krasavice hodně pohodových k.m.a samo za 10b.