renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pacik1
Vloženo 17.11.2011
Aktualizováno 6.1.2012
Zobrazeno 4 395x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


takuto motorku som mal pred 15 rokmi ako vlastne prveho japonca.snad asi aj preto som si ju teraz zaporiadil znovu

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

Recenze

pred dvomi rokmi som sa rozhodol ku velkej motorke prikupit este nejaký mensi strojcek.chcel som nieco klasicke z rokov 80. alebo 90. typu CB,KZ,GPZ alebo XS.u nas bol vždy problem zohnat nejaky extra zachovalý kusok za rozumnu cenu.tak som sa porozhliadol v Cesku.a tu je to o hodne lepsie.nasiel som ich par na predaj ale po skusenostiach z minulosti s pridrenim vacky a problemami tohoto druhu u GPZ 305 ktoru som mal som chcel kupit len kus v povodnom stave najlepsie od cloveka co by ju mal dlhsiu dobu a o nej nieco vie.ciže nie nejaký cerstvý dovoz a macku vo vreci.preto volba padla na uplne najdrahsi kusok na inzercii ale podla komunikacie s majitelom ktorý ma doma niekolko týchto strojov a rozumie sa im som zvolil nakup prave tej najdrahsej.a neurobil som chybu.motorka v skutocnosti v takom stave ako bol popisaný.po kupe som sa do nej vrhol na kontrolu prave suciastok ktore sposobuju dost važne poruchy a problemy.to znamena vacka,vahadla,rozvodova retaz,olejove cerpadlo a spojka.vysledok bol dost dobrý.vacka aj vahadla ako nove,spojka mierne klepajuca na volnobeh.tak som sa rozhodol že zacnem vecami najdoležitejsimi a to su rozvody,nova retaz,voditka retaze a repas napinaka.po výmene sa zvuk motora rapidne zmenil,takisto jeho beh.okamžite z neho zmizli akekolvek rachotiace a stukacie a neviem ake zvuky sa razom zmenili na krasny vyrovnaný chod temer noveho motora.motorka presla dalej upravou a nastavenim karburatorov aby sa zamedzilo zlou regulaciou sytica po každom studenom starte beh motora ktorý siel až na 6000 otacok hned po starte s temer nulovou možnostou to regulovat nejako postupne.z dalsich uprav a oprav neskor bude vymena spojkových lamiel,repas tlmiacich segmentov v spojkovom kosi,vymena ložiska riadenia a hlavne chcem vyriesit kontrolku mazania ktoru tato masina od výroby nema.som s nou maximalne spokojný,je to uplne iný zažitok oproti dnesným motorkam.tu ide clovek 60-80 km/h a zažitok je snad vacsi ako na moderných strojoch 200.jazdec uplne inak vnima vsetko okolo seba.tesim sa až nadide nova sezona a zacnem na nej robit výlety po okoli.budem priebežne dokladat fotky a popis uprav a oprav.dakujem Jirkovi že sa o nu tak prikladne staral

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Píšťalka83
Píšťalka83 napsal 16.01.12 v 21:49

vo svojej kategórii nemá páru ! ... je to fešanda ... takže jedine 10b

lubin
lubin napsal 21.11.11 v 21:54

krasavice...kdysi jsem takovou také chtěl...dávám za 10

hruso25
hruso25 napsal 20.11.11 v 18:08

presne ako píšeš,kvôli jazde 60-80 km/h mám simsona a nechcem sa ho vzdať.
Nájsť takú starú a zachovalú motorku,tak na to musíš mať šťastie.Nech ti slúži na pokojné jazdy.

Son
Son napsal 18.11.11 v 18:27

ano ,ano stevan to komentoval a já po příjezdu od něj složil napínák z těch nej dílů co jsem měl
ovšem nové je nové
moc těžce se mi s ní loučilo
ale díky tomu budu mít další 305ku
a doufám že se "holky" spolu někdy,někde projedou
hodně pohodových km ,pač tahle motka v pohodě JE

stevan
stevan napsal 17.11.11 v 18:52

V létě na ní byl u mne ještě předešlý majitel To je dobře,že jsi udělal ty rozvody,at slouží

Více komentářů



TOPlist