renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Son
Vloženo 2.7.2014
Aktualizováno 3.1.2023
Zobrazeno 2 512x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co napsat ,když to byla v pořadí 6-tá "stejná" Kawa 305 a vše již bylo popsáno v profilech těch ostatních.

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - Dojem byl jen jeden-přece se TO nevyhodí a tak šla na korbu a tradááá do dílny a hurá práce-byl to devastát ,hlavně na motoru a muselo se pořešit dalších X-věcí ,ale už obstojně jezdí a vychytáváme spolu nastalé "nedostatky"

Motorku bych doporučil pro - 305-ka je správný tip pro milovníky nebo nadšence dané doby, značky, či tohoto konkrétního typu

Recenze

Joj urvaná klika na horním ojničním oku si svoje místo vyboxovala
























K tomu "papírové" nesrovnalosti předešlého úřadu,který ani nedokázal správně přepsat již popsaný TP a vystavil "paskvil".Dalo to fest úřadování,přesvědčování a podložené argumentace a povedlo se,to důležité je již v TP SPRÁVNĚ !!!

A čím tom gichlé horní ojniční oko?
Nu vysmeklá pojistka pístního čepu









Válečné zásoby byly a jsou ,takže nový karter se správným typem motoru, funkční klikovka - no "funkční" - lehce klepala, ale byla funkční, tak jsem ze dvou "kouslých" nechal udělat a zrepasovat jednu VELEfunkční a výměna proběhla zdárně do té podoby, že už neklepe+slušné válce se slušnýma komplet pístama - no připapává to oil, ale jezdí jak drak , samozřejmostí je upravovaná hlava a stejně tak vačka (popsáno u mých předchozích Kaw)
a už se jezdí. No jezdí - věděl jsem jen o jedinném případu, kdy "ozubenec"(hnací řemen) prdl a já jsem příklad druhý. Čím to? Viděl jsem to na sjeté přední ozubené kolečko, při kterém "ozubenec" dostává naprdel přes vnější vrcholy zubů.Tak jsem ho vyměnil, aby ozubenec běhal přes vnitřní vrcholy zubů.

V současnosti na prodej cena:22 000,-

jo a má to neskutečnou zadní brzdu, nechápu že tohle bubnovka dokáže, něco podobného měla červená kawa co šla na Slovensko.

Nálet:
2014- jen starty a sem tam okolo garáže
2015- 778km (stav tacho 40 758km) konečně se dalo na stroj spolehnout a vyjet
2016- 41km (stav tacho 40 799km)
2017- 224km (stav tacho 41 023km)
2018- 9 km (stav tacho 41 032km)
2019- 442km (stav tacho 41 474km)
2020- 0 km
2021- 64km (stav tacho 41538km)
2022- stav tacho.41670= 132km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tomcruise77
tomcruise77 napsal 01.01.20 v 16:54 10b.

chevyr
chevyr napsal 24.12.17 v 20:14 10b.

Moc pěkná

Milan1963
Milan1963 napsal 08.02.16 v 14:40 10b.

lajken
lajken napsal 08.01.15 v 15:30 10b.

Krásná motorka, krásná práce...

p.epanica
p.epanica napsal 13.07.14 v 19:48 10b.

Parádní záchrana ... je fajn, že se začínají čim dál tím víc zachraňovat i menší čtyčtakty.

Více komentářů



TOPlist