Březen 2009: najeto 5000km, laďák Leo Vince, dynojet kit, K&N filtr, na brzdě 39k
Květen 2009: athena big bore kit 435, karburátor keihin 39mm, na brzde 43k
Recenze
Moje první motorka, zároveň dopravní prostředek na dojíždění do práce při dobrém počasí. Obě tyhle úlohy plní velmi dobře. Ve městě dobře ovladatelná, průjezdzácpou jako máslem Mimo město na zatáčkovité okresce je ve svém živlu, na dálnici se jí samozřejmě nedostává výkon, ale k tomu též není určena.Doladění laďákem, dynojet kitem a filtrem jí krom 3 koní na brzdě dodalo znatelně rychlejší reakci plynu a plynulejší průběh výkonu.
Další doladění zvětšením objemu a výměnou karburátoru udělalo zuzce hodně dobře. Výkon změřím až po zajetí, ale pocitově je to hodně znát a ten zvuk, ten si nechám líbit
kokonhead: dik! podle toho, co jsem cetl na zahranicnich forech, tak tenhle kit by zadnou zvysenou udrzbu vyzadovat nemel...
zdar...krasny dr
...esli se mohu zeptat, nevis jak je to s zivotnosti motoru, po zvetseni objemu, pac aby to nebylo naky moc radikalni, a neservisoval to ako ostry endura??...dik moc
Pěkný, pěkný - někdy bych se na DR-Z400SM rád svez, prej je to na čtyřkilo celkem živý..
peknej motardek
Taky sem o tomhle uvazoval. Porad touzi po motardu a toto se me jevi jako nej volba za dobry prachy. fandim temhle motkam. bZa 10b.