Můj první V-twin. Co dodat.. Je to neuvěřitelnej masakr, motorka mi dává přesně to, co od ní vyžaduju. Jediný, co mě občas děsí je absence tlumiče řízení. VTR má hodně strmý úhel hlavy řízení a tlumič je potřeba. Jinak vážně maximální spokojenost.
Výška jezdce: 193 cm
Recenze
Po třech VFR jsem se rozhodl skočit do něčeho ostřejšího. S VFR jsem byl spokojenej, ale přece jenom je to sportovně-cestovní motorka. Když jsem na VTR usedl poprvé, proběhlo mi hlavou, že jestli pojede stejně radikálně, jako se na ní sedí, tak to bude přesně to, co hledám. A taky že jo.
Byla v úplně originálním stavu, takže první sem pořešil laděný výfuky "sharon" - příznivá cena, design ujde a zvuk famózní.
Chystám se na tlumič řízení - ten je opravdu často potřeba...
Budu pořizovat otevřenej filtr, vyhazovat klapku sání a vyřazovat přivstřik vzduchu do výfukových kanálů. Přes zimu plánuju Power Commander. No a pak se uvidí.
Zatím mě nenapadá jiná motorka, kterou bych chtěl. Tedy samozřejmě už pouze V2 :o)
Modla, která je mým snem je 1098R. Ale bohužel nemám zbytečnej milion korun v kapse, tak budu muset ještě pár měsíců šetřit :o)
Moc pěkné VTR
Úžasný stav!
Parádní Spčko 10b jasnejch Kolego
SP 1/2 to je prostě pojem mezi motkama... motka pro pořádný chlapy mnoho štastných km!
Pěkná máša co má koule Ať slouží