Najeli jsme spolu docela dost km a byl to mazel i když i do terénu. Dne 20.10.2010 prodána, tak doufám, že se k ní bude nový majitel chovat slušně a ona k němu taky.
Recenze
Popis: Je sice do terénu těžší, ale dá se na to zvyknout. Výkon 33kW není moc, ale je to nenáročná a spolehlivá motorka, takže si ji ještě nějakou dobu nechám.
13.5.2009: Dostala nové gumy TKC80/E-09. A rozhodl jsem se do ní investovat nějakou tu korunu, takže dostane nový filtry, oleje, gufera přední vidlice, spojku, rozvoďák a hlavně opravu hlavy, aby mi konečně přestal prolínat olej. Takže momentálně je v garáži rozdělaná a od 18.5. na ní začnu dělat.
Cestování: O prázdninách jsme spolu absolvovali dvě motodovolené a neměl jsem s ní žádný problém. Pohodlí už nebylo nic moc po 400km za den, ale dalo se to zvládnout.
Zkušenosti: Je jich docela dost.
18.5.2009: Hned po maturite jsem se vrhnul na rozdelani, az mi prijdou dily a budu mit zavarene viko ventilu, zacnu ji skladat. Dve fotky jsou porizene po rozdelani.
Moc hezký XTčko! Jesli jezdíš rád mimo asfalt, tak může dát nějakou lesní vyjížďku. Co ty na to??
At bahno lítá jen tak dál
to zikky: Az na prasklinu na hlave a valci supr volba. Ale chtelo by to neco vykonnejsiho, ale to az casem az budou prachy. XTcko dat pryc nechci, i pres nejaky ty problemy je to moje laska
Super volba...
12.3 jedem na veletrh vlakem 864 z brna jede kolem půl peté ráno a o půl deváté sme v práglu.