renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 600 (1986)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HonzaRST
Vloženo 3.2.2008
Aktualizováno 3.2.2008
Zobrazeno 4 585x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Yamaha XT 600 Z Ténéré, typ 1JV, Pro Petra Kropáčka: fotka je z mobilu a me se tak líbí

Recenze

Motocykl koupený jako universální stroj na ježdení na limonádu, na srazy, na pštrosí vyjížky, taky jsem si ho koupil kůli nesplněnému snu velkého endura ze sedmnáctého roku života,( jsem čistokrevný silničář) Jedná se o typ 1VJ, vyráběný v letech 1986-1987. Motor 595 ccm, válec jeden, koní v roce 1986 mela 46 dneska asi ne i když ve dvou s plnou nádrží, stanem a spacáky ukazoval mechanický tachometr 160km/h a ten moc nefixluje,porovnáno laserovým radarem( 99 na laseru 100 na tachometru), sice jenom chvilku než se ohřála( no jo vzducháč). Tohle jsem udělal jenom jednou v životě a nehodlám to opakovat, protože to nemá vůbec smysl. Idealní rychlost je 80-100km/h to je taková pohoda. Mazací system suchá skřín pomocí DVOU zubových čerpadlech( zjištení když jsem menil olej tak mi to polilo nohy).Pohyblivé části jsou uložené na jehlových ložiskách, kromě vačkové hřídele, ta je mazaná tlakově. Jinak jsem si myslel, že na ní moc jezdit nebudu a najel jsem s ní za sezonu 2007 kolem 5000 km což je docela slušný. Závady byly vcelku normální vztažené k věku motocyklu, špinavý karburátor, prasklá gumo-kovová spojka mezi karburátorem a hlavou motoru( vyzískaná zadarmo od svého kamaráda Petra Kropáčka, tímto mu dekuji) Motor trochu zvoní, pravdepodobně volný píst (zjištěno diagnostickým šroubovákem a mým uchem) ale zvonit ješte bude dlouho a když me to nasere tak dám kovaný wiseco nebo špunty do uší. Olej bere v mezích normy, nekouří a když kouří tak jenom po dlouhem stání ( cirka 3 měsíce) motocykl splnil mé očekávání, dvakrát jsem si s nim ustlal, což pro mé ego byla nepřekonatelná událost, protože jsem do té doby nikdy na žadnem motocyklu nepadnul. Jednou to bylo za krátkého deště( pršelo asi dve minuty), mokrý kočičí hlavy pred hospodou plnou Ukrajinců, nespavná činost karburátoru díky tomu jsem špatně nadávkoval kroutící moment na druhý rychlostní stupen a už byl problem na světě. Odnesla to řadící páčka, kterou jsem dorovnal na místě a ohnutý zrcatko. Nechápu jak jsem mohl tu páčku narovnat v ruce, protože když jsem to potom rovnal ve svěráku v garáži, tak jsem musel použít dvoumetrovou tyč. Holt co dokáže vztek. Druhá scéna byla o čarodejnicích kde jsem pouze nedošahnul na zem a za velkého řevu vytočeného motoru jsem se skácel na zem před velkou skupinou opilých pubescentů. Zažil jsem s nim krásný sraz Motodoraz 2007 na který už jezdim tři roky. Jediná vada na kráse je negativní ohlas mé přítelkyně na sálající teplo z výfuku přes plast, ale to vyřeším nejakou pořádnou tepelnou izolací.Tot Asi vše

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kropi
Kropi napsal 05.02.08 v 22:47

Tak jo. Jsem si vědom, že tímto počinem strkám ptáka do vosího hnízda, přesto to sem napíšu: Na svojí Ténéré jsem jednou jel kolem 190 km/h. Je tam sice tachometr do 180, ten by ale lehlej na dorazu. Jsem rád, že jsem to tenkrát přežil a nikomu to předvádět nehodlám.
Honzo...

HonzaRST
HonzaRST napsal 05.02.08 v 18:49

Už jsem se s tím setkal u XT nekolikrát, přidření na zadní straně válce, tím způsobená vetší vůle pístu. Ale připouštím že to může být i ten čep. Jinak ta maximalka mě taky překvapila a nejsem žadnej přeháněč, ale musim si tentokrát stat za svym. Oni tyhle tenerky chodily fakt pekne.

Andrew-x
Andrew-x napsal 05.02.08 v 16:55

krásny to stroj at slouži, to klepáni bude zpusobovat nejspiš pistni čep, takže novy píst tomu nepomuže, ale spiš nova ojnica, a taky si nedokažu představit tu maximálku, ja se svji jel kolem 130-140 a stačilo mi

Více komentářů



TOPlist