Ortodoxní italskej dvouvál. Podle mě ideální motorka pro české silnice, zahraniční cestování i volný v Brně. Laďáky Leo Vince, pancéřové hladičky, leštěné ráfky, rám a kyvka, K&N filtr, eprom.
Recenze
2010 Dobývání italských passů - na Falcu už je přes 45 tisíc a stále šlape bez jedniného problému. Obuty Pirelli Angel ST (předtím jsem jezdil Pilot Road 2CT) a docela se mi líbí.
2009: Švýcarsko, Raousko, Itálie - Alpy - aneb ukázali jsme čtyřválistům, zač je toho dvojhrnek!
(Stellvio, Furka Pass, Grimmsel Pass...)
2008: Rok 2008 byl největší zážitek mé motorkářské kariéry a Falco mě provázelo celou dobu bez jediného problému. Nazvali jsme to Ultimate Ingot Tour a jeli jsme kolem Evropy. Z Čech do Skotska (kde jsem byl na škole) a po ukončení semestru měsíční cesta zpět do Čech přes:
- Isle of Man (6:00 ráno, sobota, prázdné silnice, slavný Mountain Circuit z TT races před tebou - neuvěřitelné!)Video z jízdy po TT Mountain Course.
- Anglii (Donington Park - sledování moto GP závodu ze stromu spoza plotu, Oxford...)
- Španělsko (tam jsme dojeli trajektem z Portsmonthu a projeli tam Pyreneje, Barcelona, Costa Brava)
- Andoru (moc krásná horská zemička)
- Francii (podél pobřeží i přes nejvyšší horské passy)
- Monte Carlo (není co dodat - Grand Hotel Hairpin na kolínko )
- Švýcarsko (tak pěkné, že plánuji návrat v 2009)
- Itálii (pěkné zatáčky v Dolomitech)
- Rakousko (průjezd nízkými Alpami)
2007: Slovensko - Tatry, Harmanec, jeden krásný den na okruhu v Mostě, Šumava z české i německé strany
Moc hezkej kousek ať šlape. A fakt nádherné fotky.Dobrej nápad s tím odstínem fotek ůplně jinak to vynikne, jak motka tak batůžek. 10b
Tak ty fotky nemají chybu! 10b.
nádherný fotky, super cesty - nebojíš se toho , krásná mašina, nadšení = 10b
chválim fotky a mášu - skoro druhé nejhezčí falco co znám
Moc pěkný fotky 10b.