Naprostá spokojenost. Velmi spolehlivý stroj, podmínkou je pravidelná výměna oleje,radši dříve, než později.
První dojmy - Proběhlo spojení na první dobrou,marně jsem hledal hlavní stojan. Také moc dobře nechápu umístění páčky přední brzdy na rukojeti plynu.DN-ko je dezignérský skvost. Má kardan!!! Nízko položené těžiště,dobře sedí v zatáčkách.
Doplňky na motorce - Vzhledem k absenci úložného prostoru, mám 3kufry. Uvažuji o laďáku, ale nejsem si jist, jak to zasáhne do designu.
Recenze
Designérský kousek.Není to žádný závodník,ale na rychlé předjetí to krouťák má.Jízda je plynulá,brzdy účinné. Jezdím s ním jen ,,krátké trasy" a jenom v sezóně. Přes zimu je v teple. Prakticky na všechny servisní úkony je potřeba sundání kapotáže.Má jenom boční stojan, úložný prostor max.na doklady, malé nářadí a účkový zámek. Oleje to má dva druhy, jeden je společný jak do motoru a hydroměniče, cca necelé 4l a druhý je v sekundární převodovce cca 1.6dl.V motoru je klasický kovový olejový filtr a převodovka má kulatý papírový, něco na způsob filtru plynné fáze lpg.Spotřeba je cca 5l.
Děkuji všem za hezké komentáře
Žralok je krásnej
. Ať ti slouží. Ty naše Hondí úchylárny jsou bezva.
Tyhle výsledky z pokusné laboratoře Hondy mě hodně baví. Super batmoto
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
Iné, ale za mňa dobré.