Babetta 207, výroba 1981, mám původní kartičku, záruční list a štítek.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Babetta 207, byl úplně novou generací motocyklů vyráběných v Považských strojírnách. Technicky sice částečně vycházel z typu 228, jinak měl ale novou konstrukci s řadou modernizací. Babetta typu 207 byla tak úspěšná, že v roce 1976 celých 100 % výroby šlo na export.
Recenze
Babetta je moped vyráběný v Československu v podnicích ZVL na Slovensku (v Považské Bystrici, Rajci, Kolárově a Čalovu), v jiných zemích bývá obvykle uváděn pod značkou Jawa. Původně byl koncipován jako odlehčený moped podobně jako Solex, který byl populární v 60. letech 20. století. První babetty se objevily v roce 1970 s velkými devatenáctipalcovými koly, ale ta byla po přibližně dvou letech vyměněna za menší šestnáctipalcová, u nichž už zůstalo po celou éru těchto mopedů.
elvis78
Nejsem znalec severomaďarských raket na dvou kolech, ale o kulatém origo světle na 207 jsem neslyšel. Na rozdíl od 210.
A tohle je klasické couvací světlo z té doby. Tedy pokud tam nemá parabolu z mlhovky, to by taky mohlo být.
A ten bastl držák odhaduju na Libertu nebo obdobnou bezmotorovou pilu.
hele volevole Targus: jo, pření má bejt kulatý, mají to stroje od r.v. 1981, jsem netušil, no, samozřejmě tím Stewieho nenabádám k nějakýmu řezu do tak parádního stroje, to bych nerad
Ještě drzý dotaz - ta lampa vzadu, to je východoněmecká mlhovka? Tak nějak mi to evokuje "známé" tvary...
TVL, no Štefááán, to je teda PILA! To ti řeknu!
Tomu se říká TUNING!
Ještě že s tím nemusíš na STK, že jo!
Jen na tom, proboha, nic neměň a nedávejto do původního stavu!
elvis78
Ty seš nějakéééj moc chytréééj, volevole.
Bába s couvákem namísto origo hranaté lampy měla hned o dva koně víc! To nevíš?
A s vysokými řídítky z 210 dávala na zádel dokonce i bájným třindám, na které jsme neměli kroupy, a tak jsme jen mlsně slintali před prodejnou Mototechny
!