Relativně lehká, svižná a nečekaně zábavná motorka, která mě jednak donutila spomalit, ale zároveň mě lehce dovezla na místa kam jsem si dřív na motorce netroufal...
Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany)
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Voge 650DS: Nakonec zvítězila lehčí a do terénu použitelnější 300 Rally
Honda CRF 300 Rally: Vyšší cena a podvozek který hodně majitelů brzy po koupi upravovalo (výměna zadního tlumiče a pružina vepředu) vše plus cca 30 tis...
První dojmy - První dojmy po usednutí byly vynikající, je vysoká, štíhlá a lehká. Tak to mám rád. Motor naskočil ihned po drnknutí na tlačítko startéru, ani moc nevibroval a mělo to i pěkný zvuk!??
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro jezdce, kteří chtějí nenáročný, univerzální stroj do lehkého terénu a zároveň si na silnici užívat komfort za vysokým plexi...A hlavně už nikam nespěchají
Doplňky na motorce - Na motorku jsem namontoval hrazdu na držák telefonu dále stavitelné, sklápěcí páčky a sklápěcí enduro zrcátka.
Recenze
Po mnoha letech strávených za řídítky silných, ale taky těžkých strojů japonské provenience jsem prodal své Varadero a poprvé po 30 letech jsem byl bez motocyklu. Vydrželo mi to jedno léto a začal jsem pokukovat po nějakém stroji na ježdění kolem komína a v lehkém terénu. Vzpomněl jsem si na článek na motorkářích z nějaké výstavy asi Intermot, EICMA (už nevím) kde redaktor nadšeně popisoval Loncin 300 Rally v přepočtu asi za 99 tis Kč. Tehdy se do Čech ještě nedovážel, myslím kvůli euro normě. Vyhledal jsem nějaká videa a ejhle Voge 300 Rally jezdí ve Španělsku po silnicich a hlavně v terénu, samá chvála a nadšení vzhledem k ceně samozřejmě... Poblíž je dokonce dovozce a tak následovala zkušební jízda. No moc to nejede mi hned proletělo hlavou, rozdíl proti 100 koním Varana byl samozřejmě propastný... Jenže... ta jízda mi přišla tak nějak svým způsobem zábavná a motorku jsem koupil s tím že na ježdění pro rohlíky to bude super a stejně už nikam dál jezdit nebudu...Zajížděl jsem v klídku na nejmenších silničkách, okreskách i polňačkách v okolí a začalo se dít něco podivnýho... Najednou nepotřebuju jet rychle a baví mě to, projedu všude kam jsem dříve jel jen na kole... Vždyť ta motorka není zas tak pomalá a mimo asfalt už vůbec neee. Je mi sice 50 let, ale jezdil jsem doteď jen po silnici. Po 1000 km a prvním servisu si vše sedlo nebo jsem si zvykl, to těžko říct ? každopádně motor méně vibruje ve vyšších otáčkách, přední brzda lépe brzdí a zadní už zase není tak kousavá... Vtírala se myšlenka šlo by na tom cestovat? Jasně že šlo, nabalil jsem a vyrazil přes Slovensko, Maďarsko do Rumunska a dobře jsem udělal...Celkem zatím najeto 5500 km
Super popis, ať dělá jen radost
Mám rád malorážky a tohle je bezva!
Ať slouží a užívej si světa mimo asfalt, ten je ze sedla motorky nejhezčí
Zdravím kolegu, plně souhlasím, mám zatím 1,2 t km, je zajímavé jak i po silnici si zdatně vede.
Povedenej dualsport.
At' dělá jen radost !