Když se člověk poprvé na velkém GS projede, tak pochopí, proč jich jezdí tolik všude možně.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice) - Výborná komunikace, rychlost jednání, vstřícnost.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Komfort jízdy je snad ve všech ohledech naprosto příkladný. I při hmotnosti téměr 250 kg se motorka možná až překvapivě lehce ovládá. Do zatáček jde naprosto samozřejmě, krátké/ostré utahováky jdou subjektivně s tímhle velkým GS lépe než s menším F 750 GS. Motor má skvělý zátah a potřebnou sílu.
Motorku bych doporučil pro - Každý si to musí rozhodnout sám. Já jsem byl už dřív příznivcem cestovních endur. Na složitější terén nemám ambice ani dovednosti, ale jsem rád, že v klidu a na velkém GS i v pohodlí projedu polňačkou, lesní cestou nebo šotolinkou.
Doplňky na motorce - Zatím jen rozšíření sklopného stojánku a ochranná fólie na TFT. Jinak vše potřebné má motorka už z výroby. Vario kufry jsem si nechal ze 7pade.
Recenze
Recenzí je na internetu dost a dost.
Po velkém GéeSu jsem pokukoval delší dobu. Myslel jsem si, že si nejprve pořídím dobře ojeté. Ale žádné takové, kde by byla pro mě v rozumné rovnováze cena/kvalita/výbava, jsem neobjevil. Velká GS si i jako ojeté mašiny drží poměrně vysokou cenu. Takže jsem rozbil prasátko, tj. vyždímal se kompletně ze svých úspor, přihodil k tomu protiúčtem i 7pade, a šel si objednat novou motorku.
Po necelých pěti měsících mám najeto přes 10 tis. km a chystám se na pravidelný servis. Projel jsem křížem krážem německé pohoří Harz. Přibližně 2,5 tis. km jsem najel v Alpách, mj. Stelvio, Vorarlbersko a Dolomity. Dost jsem jezdil i po Česku, občas jsem zajel do Polska a Saska.
Motorka je od výroby obutá do Bridgestone Battlax Adventure A41. Dobře sedí na suchu i na mokru. Teď po zhruba 10 tis. km jsou však tyto gumy na výměnu. Objednal jsem Conti Trail Attack 3.
Pěkné GS, co víc si přát
Nádherné GS. Ať dělá jen radost
Jasná volba. Skvělý stroj. Je to zvláštní, tenhle drobek umí vše velmi ale velmi dobře.