Není co dodat... Myslím že kdo jezdil ví...
První dojmy - Oproti minule motorce je to bagr... Hlavně když na ní máte špunty... Je ideální pro začátečníky a hlavně ženy... Ideální na terén i cestování... Hlavně si nedávejte první jízdu Karlštejn... To byla kravina!!!
Motorku bych doporučil pro - Začátečníky a buchty...
Doplňky na motorce - Kufry, padáky, laďeny výfuk...( k hovnu) .. Světla přídavná... Držák navigace... Tubus na nářadí...
Recenze
Ideální motorka na naše silnice... A na sportu už se nedalo cestovat... Zhuntovane záda... Nejlépe terén a cestování, žádné závody...(ideální pro kochače ne závodníky)
Ahoj
Musím dát plný počet bodů, už jenom proto, že pořád vypadá tak, jak si ji pamatuju. ( už je to pár let )Aspoň podle fotek .
Ten laďák zas tak k ho..u nebyl. Je asi o 8kg lehčí oproti originálu a to hlavní...
s ním se dalo jezdit i v nízkých otáčkách. To s origo fakt nešlo, strašně to škubalo.
P.S. Pár rad bych ti mohl dát, aby tě nevypekla jako mě.
Měj pořád dostatek benzínu v nádrži = jak je to samospádem , při tak zhruba 3l už to tam moc neteče.
Zavírej si kohout, když ji odstavíš, jinak benzín protéká do motoru a ředí se olej.
A když budeš někam vyrážet, otevři kohout aspoň s 10. min. předstihem. Odpařený karburátory budou mít čas se naplnit a ty nebudeš mít nerva, že se jí nechce naskočit . Vím o čem mluvím - znal jsem ji do posledního šroubečku...
Přeju ti hodně pohodových kilometrů...
Paráda
Pěkný kousek
Věřím, že nezklame. A máš pravdu: Proč si pořád ohýbat hřbet?