Před X lety na první pohled jsem věděl co chci. Když ji vlastnim, moje očekávání se naplnilo.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Víc respektu než je zdrávo. Zbytečně, pokud máš mozek mezi ušima motorka tě krásně sveze. Je to jiné než u 4valu,hodne jiné...nikdy pro nikoho by to neměla být první motorka...
Motorku bych doporučil pro - Moto je jen pro zkušené jezdce... Co už ví jak se chovat na cestách a nezmatkuji před zatáčkou
Doplňky na motorce - Karbonové doplňky, křivka, ladaky termigiony
Recenze
Kde začít. První jízda byla v teplakach a tričku, abych věděl jak se chová... Takže opatrně... Trošku síla, rozjezd hbitejsi než jsem byl zvyklý u fz1n. Po odzkouseni, druhý den do komba... Samo zase opatrně, nevěděl jsem jak jde do naklonu, takže na cesty které znám a kde jsem začínal. Za 2 hodky jízd už jsem začal věřit že tohle moto mě asi nevykopne... Do zatacek krásně jede, pokud udělám něco špatně?hned mi to dá znát. Tohle moto jede a ty se musíš podřídit... Bezpečnější průjezd zatáčkou jsem nikdy předtím nepocitil. Je to jako by tě ona sedlala a ne ty ji. Jak se položíš a nehadas se s ní neztresta tě. Úžasná motorka, opravdu umí jezdit a i ve 180 můžeš sedět vzpřímené, protože protivitr ani necistis. Asi světlo je ve výborném sklonu oproti fztka. Tam už při 180 zaleham. Motorka je v nízkých otáčkách nesva, chce to pořád větší tocky, být pod plynem, dobrá na zatáčky. Projel jsem na ni 1500km po republice a vím že zrovna cestovní typ to není. Nesnáší pomalou jízdu. Oproti fztku. Když to shrnu:
Streetfighter= okruhy, nehodove lokality
Fz1n=cestování, okruhy, nehodove lokality.
Nechám si obě...
Super recenze na super Moto !
... taky o ni uvažuji jako druhé k cestovní