Relativně lehké a relativně cestovní enduro, jednoválec na lítání kolem komínu. Nejsem líný jí vytáhnout, když potřebuji do obchodu nebo jen tak něco vyřídit v okolí.
Motorka koupena od Soukromá osoba - žena - Po několika letech nečinnosti motorka z důvodu MD majitelky prodána po narození dalšího dítěte. Malý nájezd, několik let stála a značka byla v depozitu.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Ta je lehká - ve srovnání s mojí cestovní Hondou VFR 1200 X Crosstourer. Na to, jak vypadá malá, se mi na ní sedí dobře a hlavně úhel zalomení kolen je i pro moje několikrát opakovaně operované koleno celkem vyhovující, nemám ho až tak moc zalomené.
Motorku bych doporučil pro - Motorka mi přijde vhodná spíše pro jednoho jezdce (nebo dva drobnější), vyznávajícího spíše klidnější styl jízdy, který chce občas opustit asfalt a užít si i trochu lehčího terénu (šotoliny). Myslím, že by mohla vyhovovat nejen mužům, ale i většině žen. Mně vyhovuje jako druhá motorka do stáje určená hlavně na cesty kolem komínu.
Doplňky na motorce - Turistické plexi.
Hliníkový topcase.
Držák navigace / mobilu s vypínatelnou USB zásuvkou.
Recenze
Ke své cestovní Hondě VFR 1200 X Crosstourer jsem hledal něco menšího pohodlného na ježdění kolem komínu (do obchodu, do práce a nebo se jen tak na chvíli projet večer po práci). Koukal jsem po starším F 650 GS, ale nakonec mi padla do oka a do ruky tato G 650 GS. Vzhledem k roku výroby byla ve velmi dobrém stavu a měla malý nájezd km, protože její majitelka na ní několik let nejezdila z důvodu mateřské dovolené. Měla jí odstavenou a když se mělo narodit další dítě, rozhodla se motorku prodat.
Mám na ní zatím najeto necelých 500 km, takže zkušenost s ní mám minimální. Ale už za těch pár km se mi zalíbila svojí ovladatelností a možností sjet častěji i mimo asfalt. Baví mě rozdíl mezi velkým čtyřválcem v Hondě a tímto jednoválcem v BMW. Užívám si s ní pohodovou jízdu v rámci povolených rychlostních limitů, které zatím zvládá ve všech situacích s přehledem. Nejraději s ní jezdím po malých klikatých silničkách, vzhledem k vyhovujícímu podvozku mi nevadí ani horší povrch. Je jako dělaná na silnice v našem okolí Motor je klidný a nezáludný, dobře se mi s ním jezdí i ve městě. A v neposlední řádě potřebuji napsat, že se mi motorka vizuálně líbí, svými tvary i barevnou kombinací - bílá, černá a červené pruhy na sedle
Hned při koupi jsem nechal udělat servis, také bylo potřeba vyměnit palivové čerpadlo (kvalita benzínu při dlouhodobém odstavení udělala své).
Motorka byla již při koupi vybavená vyšším turistickým plexi, které mi vyhovuje. Také na ní již byl hliníkový topcase, který se mi také pro moje potřeby hodí. Já přidal držák na navigaci / mobil s vypínatelnou USB zásuvkou. Příjemnou vychytávkou jsou z výroby montované ventilky do strany (z boku) ráfku, díky nimž se kola mnohem snadněji hustí.
Na dlouhé cestování si vezmu raději Hondu VFR 1200 X Crosstourer, ale krátké výlety okolo 200 - 300 km si na ní dovedu nejen představit, ale již jsem takový i vyzkoušel. A bavilo mě to celou dobu Úplně chápu, že někdo má tuto motorku jako cestovní i na několikadenní delší tripy. Mě na ní baví hlavně to, že jí s radostí vytáhnu kdykoliv, nejen, když chci jet na výlet, ale i kdykoliv, když potřebuji někam zajet něco vyřídit, nakoupit, ... Já jezdím na moto sám, ve dvou mě to nebaví a proto neumím posoudit, jaká by byla jízda se spolujezdcem.
Další postřehy případně doplním časem.
Pěkná kombinace barev,zajímavý litý kola...no je to bawor jak vyšitej tak at ti to jezdí
Jsou určitý motorky, co se koupí jako "dvojky" a pak jen koukáš, že jsou furt v permanenci a nezřídka v garáži přežijou tu hlavní motorku
Ahoooj, taky jsem ji měl v hledáčku..jako druhou a lehkou na větráka gebule a sem tam sjet i ze silnice . Nakonec jsem skončil u RE... Přeji hodně zábavy a vždy návraty domů...víme o čem mluvííím
Hezký popis, hezký stroj! Méně je někdy více. Ať slouží a dělá ti jen radost.
Jasně proč ne. Pěkná barevná kombinace. Tak ať to lítá.