Mustang - sportovní model pionýra. V 15 letech jsem začal na Jawě 20, Mustanga mám až ted'. Kdo ho měl v 70.(80.) letech, byl králem. Ono popravdě - v letech 1979 / 1980 kromě pionýrů v této kubatuře na trhu nic jiného nebylo.
Motorka koupena od soukromá osoba
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Mustanga jsem koupil záměrně. Pionýrů jsem měl nebo mám víc , ale Mustang mezi nimi chyběl. Ideální by bylo mít verzi Golden Sport, ale ta se už obtížně shání a je za jiné peníze, než "obyčejný " Mustang.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo ví co chce.
Doplňky na motorce - Ne.
Recenze
Na pionýrech mám najety tisíce kilometrů, vesměs bez poruch, takže možná proti předpokladům mnohých si nemyslím, že by v Považské Bystrici vyráběli špatné stroje. Jízdní vlastnosti jsou dobré, samozřejmě vzhledem k době výroby motocyklu. Pokud má člověk dost času, tak se na pionýru dá cestovat i dnes. Motocykl má původní lak, chromy, není zasažen žádným kutilem.
parádní stroj!
Milane , ty nás tady houpeš že to nezasáhnul kutil , jen jsem na to mrknul jedním vokem a hned to vidím .
Co tam dělá ten pásek přes sedlo , jakto že je na ventilku červená čepička , kde máš tu odkapávací misku s trubičkou pod plovákovou komorou , ta hadička od benzínovýho kohoutku má jinou barvu . Teda takovej zasáhnutej stroj kutilstvím bych nechtěl , a to jsem to ještě neviděl na živo .
Na to, kolik má let, pěkně zachovalý kousek.
S nalítanými km souhlasím, je až s podivem, co si nechaly tyhle mašinky líbit.
Druhá věc je, že tohle odpovídá maximálně šedesátým letům. Od té doby do toho soudruzi pořádně nehrábli. Nebyli schopni tam šoupnout ani to pitomé zápalko z báby, o nějakém čtvrtém, či dokonce pátém kvaltu ani nemluvě.
Takže mustoš dostane ho*no, protože to už byla pouhá labutí píseň. Všechny hvězdy bereš ty za prezentaci tohodle krámu.
Ať ti to jezdí a ať se vždycky vrátíš celý i s motkou.
Legendární stroj a úctyhodná sbírka