Z nostalgie za cenu, která se neodmítá.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CX 500: Mám rád enduro a u toho jsem nakonec zůstal.
Honda XL 500: Asi fajn moto, ale už je znatelně dražší a cennější. Mám rád dvouválce.
První dojmy - Vše v pořádku, jako za mlada i přes nájezd přes 70000km.
Recenze
Jelikož jsem model roku 1998 vlastnil, vrátil jsem se zpět v čase a opět ji koupil. Sáhl jsem po starém modelu 1991 se zadním kotoučem, předním hranatým světlem a zlatými ráfky a s německými papíry. Za rok to bude veterán . Tohle je prostě hodný brumla do nepohody, kterému padnou do řidítek snad jakékoli ruce. Kupodivu je s tím pořád zábava, i když to nemá závratný výkon. Chce to udělat CZ papíry, co přejde Corona vlna (už je mám 04/2020) tj. také vyměním olej s filtrem a řetězovku, dám vyšší plexi a jedu se kochat!
Pár postřehů a srovnáni v modelem 1998
Jede to zajímavě, jinak než ten model 1998, který jsem kdysi měl. Buď to někdo chipnul (přetryskoval) nebo ty starší modely jezdily lépe (že by Euro norma, ano novější byly trochu těžší).
Taky to ale víc žere, běžně 5.2 při lehkém blbnutí ale i 5.7 (oproti TA600 1998 - 4.7 (5.2)) Běžně tak nejezdím, ale na rychlosti zjistíte výkon, jede to na pohodu 150kmh, přidáte plnej a je cítit zátah a jede ke 170.. Z kopce nemá problém 180kmh, možná by to jelo dál... a ano, mám vepředu 16 kolečko, čili do těžka. Na ročníku 1998 byl s tímto převodem problém dosáhnout po rovině přes 160kmh.
Jeden přední kotouč je znát, není to tak ostré a je potřeba za to víc vzít.
Jinak je s tím radost jezdit a to už mi pod rukama pár silnější motorek proběhlo, není s nimi taková zábava, ani s TA700.
... dobrá barva.
Lítám na stejný vráně.
Nemám srdce na to abych zkoušel maximálku, ale mám 15 zubový kolečko a tam to bude o poznání míň.
Krásně napsáno, plně souhlasim. Sám jsem překvapenej jak dobře to jde za plynem, projel jsem jich několik a tady skutečně platí čím starší tím lepší. Fajn bude ten kotouč vzadu, ten buben je někdy bohužel hlučnej. Ale hrozná sranda s tim je! Moc fajn motorka a že jsem toho už projel dost. Ať ti slouží spokojeně dál! jsem opravdu hrdým majitelem, už doma zůstane.
Transalp vždycky zůstane mojí srdcovkou...
gratuluju
moc pěkná, ať dobře slouží
Díky všem za chválu!
Nosič jsem dostal jako příbal v krabici, díky za nabídku...ještě jsem nepřišel na to, proč tam zanechal jen tento malý.