Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports (2019)

Vlastník Freeangel
Vloženo 19.8.2019
Aktualizováno 25.9.2022

První zkušenost s Afrikou byla, když jsem si ji u Velsbike Jinačovice na hodinku půjčil. Byl to Adveenture sport v automatu ( DCT). Byla to neskutečná hodina a já se rozhodl si ji koupit.

Motorka koupena od FIRMA:Velsbike (Jinačovice)

První dojmy - Vzal jsem nakonec manuál a nelituju. DCT je sice super, ale rád si řadím sám a připadá mi, že to prostě k motorce patří.

Doplňky na motorce - zatím nic, bude držák zadního kufru + plotna, držáky bočnch kufrů. Vše GIVI kvůli pevnosti.

Afrika je jedním slovem Boží. A to od podvozku, přes zvuk, výkon, brzdy, jízdní režimy, lazení kontroly trakce, brždění motorem, až po reakci na plyn.
Vypínací ABS se též hodí, ovšem vypnout úplně kontrolu trakce, někde na mokru, či trávě to už chce koule.

Mám nyní najeto 1500km, takže ještě nemohu úplně vše posoudit, shodnotit, protože se zatím kochám a užívám si, ale tahle motorka mě prostě baví. Troufli jsme si už i do terénu a oproti V-stromovi je velmi hodná, zvládla zatím všechno, bez ztráty kytičky.

Ale ať jen nechválím, tak uvedu pár prvních mínusů co jsem zaregistroval:
- Zklamáním je sedlo, které je mnohem méně pohodlné, než na mém původním V-Stromu.
- To samé světla. LED jsou fajn, ale připadá mi, že strom svítil lépe.
- Co mě překvapilo, ale možná je normální, tak cena doplňků a příslušenství. Sada držáků na kufry (2+1) výjde s plotnou na skoro 12t.

Více doplním za měsíc, dva až budu chytřejší.

6/2022 s motorkou jsem najel 13000km a šla do světa.
Jak to jen shrnout. Afrika je pěkná motorka, která vždy potěsí a dobře se na ni jezdí. Výkon mi nechyběl, podvozek velmi pohodlný a dalo se na něj spolehnout.
Co mi na motorce vadilo:
- ze sedla mě po 200km bolela prdel.
- Na kontrolu trakce chce myslet vždy dřív, než člověk najede do nějakých sraček, protože ho kontrola trakce odstaví až do úplného zastavení. Tzn. kopec, šotolina a po chvíli stojíte, protože klouže zadní kolo a jednotka omezuje výkon. Dost nepříjemné.
- výška sedla až nepříjemně vysoká. Lidem co nevyužijí velké zdvihy verze "adventure sport" doporučím klasickou afriku.
- fabrické padáky jsou na motorce jen na okrasu. nevydrží nic. Ani výztuha nepomohla.
- dušová kola úplně nechápu, ale budiž...

Hansp
Hansp napsal 28.09.22 v 07:55 10b.

Dzawar
Dzawar napsal 28.01.20 v 08:28 10b.

Málem jsem ju taky koupil . Jel jsem na ní kolem hodiny v rámci Honda day u GP , silnice ,pole , les , ve skupině asi 6 lidí. Držím palce ať slouží

Tahytan
Tahytan napsal 31.08.19 v 07:04 10b.

Jedu si pro ní ve čtvrtek. Taky jsem se svezl na automatu a taky jsem objednal manuál. Jak říkáš prostě to k motorce tak nějak patří ale musím říct že ten automat je boží a fakt chytrej

MD625
MD625 napsal 25.08.19 v 23:31

Krásné moto

Lukeeno
Lukeeno napsal 20.08.19 v 19:57 10b.