Levné a lehké městské přibližovadlo.
Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Vision 110: Dle recenzí tvrdší podvozek, nemá nakopávačku, barvy.
První dojmy - Lehkost. Ovladatalnost kola nebo koloběžky. Pro mne akorát (170cm, 70kg).
Motorku bych doporučil pro - Menší a lehčí postavy, holky. Do města.
Doplňky na motorce - Top case Suzuki 29l. Plotna je typu Givi/Kappa monolock, takže se dá použít i větší kufr.
Recenze
Hlavním kritériem bylo, abych se v pohodě dostal až na zahradu po úzké, travnaté a potenciálně mokré příjezdové cestě. A pak se na ní byl schopen v pohodě otočit a jet zpět. Zaujala mě velice nízká pohotovostní hmotnost 100kg.
Dále abych převezl co nejvíce nákladu. Address má slušný prostor pod sedlem (vyklápěčka Lazer ve velikosti L se tam nevejde kvůli její šířce) + v kufr + prostor mezi nohama (není moc hluboký, ale je rovný) + sedadlo spolujezdce.
Oproti Hondě Vision má nakopávačku tzn. start možný i se slabou baterkou a hodně se mi líbila modrá barva. Dále má Address dle recenzí komfortnější odpružení, což oceňuji, protože nemám záda v nejlepší kondici.
Jsem spokojený. Lehkost a manipulace parádní. Spotřeba lehce přes 2l na 100km. Tankuju co 200km (od plné do prázdné nádrže dle ukazatele). Ve městě pohoda. Na 60km/h je hned. Mimo město se dá na rovině vytáhnout kolem 90km/h. Při těchto rychlostech už není příliš stabilní.
Určitě není vhodný pro vyšší postavy (kamarád troubil kolenem). A také s hmotností jezdce bude klesat svižnost.
Zajímavý stroj.
Ta spotřeba je super.