universální stroj (v rámci možností) se kterým se dá jet defakto všude
Výška jezdce: 1150 cm
První dojmy - dojem jsem moc nečekal ale byl celkem příjemnej. spousta srandy za málo peněz. jednoduchost, nízká váha a spolehlivej motor. důkaz toho že v Hondě nevymýšlí motorky ambiciózní blbci ale lidi se zkušeností.
Motorku bych doporučil pro - Kanadskej dřevorubec by to jistě docenil
Doplňky na motorce - plexi, 100W žárovka,USB ,široký stupačky,sklápěcí zrcátka, ledkový přídavný světla
Recenze
motorku jsem si vybral protože vím že je to dobrej stroj s osvědčeným motorem se kterým se dá jezdit cestou necestou
první co mě dostalo byl rejd. s malým kolem a celkem na endurovou motorku nízkým těžištěm se s motorkou dá otočit do protisměru na pětníku . skvělý na silnici i v terénu.
trochu jsem si zvykal na spřevodování a průběh výkonu jednoválce, kde 1. a 2. rychlostní stupeň jsou víc do síly .. ale zase pohodlná cestovní rychost je příjemných 110-130kmh . bez přetáčení a vlnění motorky. Ve srovnání s Tenerkou která při 130 kmh na silnici trpěla a vlnila se jak když praštíš hada. zase o to míň je SLR-ko opravdový enduro. takovej bike pro dřevorubce co neřeší parádičky ale může se spolehnout .
malá nevíhoda u tohohle typu motorkem běžná je relativně malá nádrž , což se dá levně a snadno vyřešit nádrží z Dominátora.
za mě jako dobrý :)
počítám dvě plivnutí pod 5l .. ale nijak s tím nebojuju