PROFIL MOTORKY

Dněpr MT-11 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Caemill
Vloženo 31.12.2017
Aktualizováno 3.1.2018
Zobrazeno 4 468x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dněpr MT 11 - motorka pro chlapy co se nebojí umazat. Vždycky s úsměvem tvrdím, že je to přímoůměrná motorka, takže čas strávený na silnici rovná se času stráveném v dílně.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Když jsem ho přivezl domů byl to totální bastl překopaný na choppera s vážnými zásahy do rámu. Nemám nic proti stavbám, ale moje představy byly jiné. Původně jsem chtěl u choppera zůstat, ale nakonec to dopadlo tak jak vydíte na fotkách. Není to veterán a tak kritiku ohledně blinkrů, řidítek, výfuků a jiných úprav přijímám s úsměvem a se slovy vždyť je to rok 92.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co se nebojí umazat a nečekají, že jen sednou a budou jezdit. A taky je to jediná motorka poskytující adrenalinový zážitek už od 10 km/h.

Recenze

Po několikaleté rekonstrukci jsem prakticky hned po dokončení absolvoval vyjížďku do pekelných dolů. Je to pro mě cca 600 km tam a zpět s drobnými zajížďkami. Motorka vám krátce po startu začne kouzlit neuvěřitelný úsměv na tváři. Je to prostě Rusák a všechny ty vibrace a nežádoucí pazvuky k tomu prostě patří. Díky výfukům HD má dněpr naprosto luxusní hluboký zvuk a pozornost kolem sebe budí opravdu dostatečnou. V podstatě i když budete stát mezi různými sebedražšími nablýskanými stroji vždycky se seběhne nejvetší hlouček u Dněpra. S různými menšími nedostatky cesta dopadla úspěšně. Pak následovaly různé kratší vyjížďky a patřičný neustálý průběžný servis. Cestu do pekelných dolů jsem absolvoval celkem třikrát s menšími i většími problémi, ale vždy dojel. A když už si myslíte, že máte vše vychytané a jezdíte 2 týdny bez průběžných oprav, motor má krásný hladký chod bez nežádoucích pazvuků tak vám při cestě z práce ve 12 hod v noci praskne klikovka. Naštěstí mi chybělo domů z 52 km jen asi 6 km. Zkrátka pořád věřím, že se to časem vychytá a bude to ok. Co se jízdních vlasností týče tak se mnozí diví co s tím dělám. I při 300 kg váze si s motorkou hraju. Díky nízkému těžišti a širokým řidítkám jí do zatáček pokládám dokud nedřou výfuky o zem. maximálka je asi 130km/h reálných, optimální cca 100 km/h. Spotřeba cca 6-7 litrů. Zkrátka všechny tyhle neduhy vám vynahradí pocit který při jízdě máte a to že jedete na motorce která se tak často na silnici nevidí.













Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 10.09.20 v 14:16

krásný stroj i popis...Měl jsem kdysi verzi solo stejného nebo podobného ročníku , už jsem měl nachystané i světlo s tachometrem a kapku nádrž...okolnosti byly tehdy proti...Ten můj jezdil slušně ,ale moc jsem tehdy nenajezdil. Hodně šťastných km!
P.S. Dněpr váží jen cca 220 kg.

kratop00
kratop00 napsal 25.02.19 v 08:29 10b.

Bez té sajdy a bílýma bokama na gumách vypadá uplně jinak..
Uvažoval jsem o novém Uralu bez sajdy jako ty, ale pak jsem naznal, že raději víc jezdím než opravuju a 300tis. je dost za "takovou" motorku, tak mám raději boxera od BMW.

berd
berd napsal 20.02.19 v 09:04 10b.

neljen
neljen napsal 24.08.18 v 08:06 10b.

Moc pěkná úprava

Marty68
Marty68 napsal 13.06.18 v 10:55 10b.

krásný klasický stroj , přesně tak , ještě s kapkovou nádrží jsem chtěl kdysi přestavět ten můj kus.

Více komentářů



TOPlist