PROFIL MOTORKY

Honda ST 1100 Pan European (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník duduk
Vloženo 29.12.2017
Aktualizováno 29.12.2017
Zobrazeno 4 456x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Univerzální motorka a spolehlivý "autobus" pro dlouhé cesty,se spoustou úložného prostoru.

Více fotografii

Výška jezdce: 198 cm

První dojmy - Jsem dvoumetrový chlap a hned na první ochutnání jsem se na motorce cítil jako doma. Sedlo prostorné a pohodlné, řídítka široká v dobrém sklonu, motor s dostatkem výkonu, zátahem od spodu a klidným projevem bez vibrací. Přes svou váhu (300+) velice dobře ovladatelná.

Doplňky na motorce - Po první sezoně vyhřívané gripy a "ofuky" nad zrcátka. Obojí k nezaplacení








Recenze

Na motorce jsem začal opět jezdit - po více než dvaceti letech- před dvěma lety. To jsem si od bratra půjčil Transalpa a po krátkém vyzkoušení (cca 300km), jsem na ní sedl s přítelkyní a vyrazili jsme na Gardu.
Po návratu bylo jasné, že bez motorky dále ani ránu, a že naším cílem bude hlavně silniční cestování. Volba padla na Hondu ST1100 PanEuropean a po dvou letech společných cest a 15000km mohu upřímně napsat, že lepší volbu jsme nemohli udělat.
Motorku jsem koupil jako třetí majitel v ČR - původně byla dovezena z USA - s najetými cca 50000km a bez jakýchkoliv oprav a úprav začal prostě jezdit (děkuji MUKY).
Po prvním roce a cca 7500km jsem provedl základní servis - olej v motoru,vidlích a kardanu, brzdové destičky, gumy, filtry, ložiska na předku a svíčky - a nechal zkontrolovat ventilové vůle a tlaky na karburátorech (kromě minimální vůle na jednom ventilu, bylo vše naprosto v pořádku).
Letos máme najeto opět cca 7500km bez jakýchkoliv technických problémů.
Všechny najeté kilometry jsme absolvovali výhradně po okreskách (opravdu ani metr po dálnici), v 99% ve dvou a 95% po Alpách a Dolomitech.

Motorka má dostatek výkonu, táhne od spodu a od cca 60km/h není potřeba řadit (pětka vezme bez nepříjemného cukání opravdu všechno), výborně se ovládá v jakýchkoliv zatáčkách i městském provozu, kufry mají dostatečný objem i na delší cesty a mě, jako začátečníkovi, odpustí opravdu všechno. Naše cestovní rychlost se většinou pohybuje mezi 80-140km/h (motor ve 140-ti točí nějakých 3500) a se spotřebou se držím na cca 4,5l/100km. Když tahám více (jen sám, takže málo s rychlostí cca 170 a otáčkami okolo 5000) dostanu se se spotřebou na max. 5l.
Se svou váhou (300+) se s motorkou hůře manipuluje na místě, ale s trochou cviku a dobře "vycvičeným" batůžkem, který potáhne při couvání, se dá lehce zvládnout i to.
Povedlo se nám i padnout (opravdu padnout v rychlosti 0 při otáčení na pumpě) a ač se padáky jeví jako malé a člověk by řekl, že jsou tam spíše jako designový prvek, zůstala motorka na těchto ležet bez poškození čehokoliv jiného.
Možná mi to přijde jen jako začátečníkovi, ale nevýhodou motorky je její plocha, kdy při bočním větru je potřeba dávat pozor, protože položit jí proti větru do zatáčky je opravdu šichta.
No a poslední "negativum" je aerodynamika. I s mými dvěma metry na mě skoro nefoukne, takže v létě je za řídítky horko jak v peci



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
eman65
eman65 napsal 26.03.24 v 20:14 8b.

,

Michal.72
Michal.72 napsal 28.05.23 v 08:41 10b.

Super stroj

pepeangelis
pepeangelis napsal 21.03.20 v 10:02 10b.

Ahoj mam ten stejny stroj je to pecka byl bych moc rad kdyby si mi prozradil kde si sehnal ty ofuky deflektory na zrcatka moc dik za odpoved a spostu km kolama dolu

Fishbonne
Fishbonne napsal 16.01.18 v 13:40 10b.

Parádní, naprosto souhlasím a přeji nespočet km pneuškama dolů

Lumen
Lumen napsal 03.01.18 v 08:12 10b.

Paradni kousek,at slouzi

Více komentářů



TOPlist