Většina sportovních motorek vznikla pro provoz na silnicích a teprve potom z nich byly tvořeny jejich závodní verze. Ne tak SP-1,která byla stvořena za jediným účelem a to zvítězit v WSBK. Její silniční verze vznikla jen kvůli potřebě homologace..To se j
Recenze
Zkušenosti: Lidi,investujte do kvalitních gum! Na sportovní mašinu patřej pořádný lepidla! Supercorsa drží až to hezký není..:))Nepostradatelná věc je tlumič řízení (Matris).Dvouvál musí bejt slyšet,takže vejfuky Mig a filtr BMC... :))
Cesty: Nejvíc jsem se nacestoval při shánění zachovalýho kousku... Jak někdo dokáže domrvit 5 let starou mašinu je neuvěřitelný.. :(((
Další info: Něco málo o V2 vs R4: Takže proč si v dnešní době 180ti koňových monster koupit 130ti koňovej dvouvál???Na sebekratší rovince vám litrovej čtyřválec nadělí několik metrů a nejspíš vám ujede i každá novější 750.Pojmy jako lepší zátah odspoda a větší krouťák platily v době,kdy proti sobě závodily V2 1000 a R4 750. Pokud dnes proti sobě postavíte V2 1000 a R4 1000,nemáte šanci se s dvouválem udržet vedle čtyřválce ani při středních otáčkách,natož když se čtyřvál roztočí... Takže lepší výjezd díky větší síle dvouválce odspodu se jaksi nekoná.. Navíc jsou čtyřválce ze stejných let vždy asi o 20 kg lehčí..Výhodou dvouválu je UŽSÍ A KOMPAKTNĚJŠÍ STAVBA,NIŽŠÍ GYROSKOPICKÝ MOMENT MOTORU dovolující rychlejší projetí zatáčky (ten je zapříčiněn o něco málo nižšími rotujícími hmotami motoru a hlavně použitím asi o třetinu nižších otáček motoru při průjezdu zatáčkou oproti čtyřválcům). Dále má dvouvál LEPŠÍ TRAKCI ZADNÍHO KOLA na výjezdu ze zatáčky díky nepravidelnému sledu zapalování (kolo není neustále v záběru a má čas se při prokluzu zase chytit),tento princip je využíván v GP (sled zapalování screamer vs bigbang).Takže záver je,že na rovinkách vítězí R4 a v zatáčkách V2...Co si kdo vybere je otázkou vkusu,já si vybral a neměnil bych....
Pěkný popis továrny na zážitky!
nejlepší mašina od hondy 10 b za ty fotky
Super komentář...super fotky...super V2...máme doma FireStorma s carbonovýma Acrapama a motorově je to brutus...10B na profil!
dobrej clanek... moje SPcko jede do tech 250km/h jako krava pak strati chut bojovat o maximalku... tak pozor na ty vyjezdy ze zatacek na studenejch gumach je to pekna svinina
čus. Super článek a machna. Jen jedna věc. Taky sem si vždycky myslel jak R1 musí s těma kobylama jezdit,ale nic moc vyjímečnýho proti mé VTR1000F do 220km/hod se neděje. dokonce na rovince když si zařadím,tak kamarád říkal, že bylo vidět,že sem mu trošku popojel,jinak sme jely stejně. Předjet by mě mohl až tak nad těch 220,kde firestorm už tak netáhne. Sečteno a podtrženo,podle mě by SP dalo R1 naprdel do 200km/hod určitě,dál by asi jel líp 4V. Toď je mí shrnutí .