Motocykl zakoupil můj otec ve svých 18cti letech, potom přešla pod mou správu ve které se nachází doposud.
První dojmy - Od první jízdy je to má srdeční záležitost s duší motocyklu.
Recenze
Motocykl jsem převzal od mého otce. Po výměně za Jawa 50 jde o motocykl, který má již dostatečný výkon pro slušné svezení. Samozřejmě nejde o závodní jízdy, ale s tímto motocyklem se jezdí s úctou a respektem.
Již v mládí jsem se seznamoval s problematikou motoru, ale až v dospělosti jsem nastudoval dostupnou literaturu s problematikou motoru a již v lépe zařízené dílně motocykl opět kompletně odstrojil, rozebral a již plnohodnotně zprovoznil.
Co se týče renovace vím, že jsem na počátku cesty, ale vše má svůj čas.
1993 Převzetí motocyklu JAWA 250 559 od otce
2004 Z důvodu, že je motocykl nepojízdný, otcem špatně odhlášeno (natrvalo)
2012 Nová energie oživit nepojízdný stroj, hledání cesty jak zase oficiálně jezdit.
10/2014 Zakoupení torza motocyklu JAWA 250 592 pro opětovnou možnost postavení na značky.
10/2016 Postaveno na značky. Z toho důvodu blinkry apod...
03/2017 Najeto prvních jarních 100km, vše funguje jak má. Nyní mě čeká během roku, možná až v průběhu další zimy, odstrojení všechny nedobových prvků - nádrž, blinkry, řídítka apod... a přiblížit se modelu 250/592. Asi to pro znalé bije do očí
250 je dobrý stroj. Tak ať se Ti záchrana podaří.
Paráda!!! Bude hezká!
10 bodů za záchranu ale máš tam pár věcí co na 592 nepatří.Nádrž ,Zadní světlo ,Hlava válce,Airbox,Řidítka.Není to náhodou typ 559?Airboxy na 592 jsou úplně jiné a při pádech se neničí nýbrž zůstávají.
I rezatá nádrž se dá zachránit odrezením, kaučukem ap., na seřízení karboše je třeba sundat podsedláky? To asi né, asi bych se zbláznil sundávat je. Jak jsem psal, šel bych cestou zachování stávajícího stavu, máš ji velmi zachovalou. Dělám třetí renovaci z toho dvě na V, protože stavím z totálních vraků nebo bez tp.Jsem zvědavý na další fotky.