Nahá krása. Čistá radost a síla bez zbytečných plastů. Výborný boxer ve spojení s dokonalým rámem...
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: Měl jsem a chtěl jsem, i přes super motorku změnu stylu
První dojmy - Design motorky jsem si zamiloval vlastně hned při zveřejnění prvních fotek. Následovala dlouhá cesta k projíždce a objednávka...Ta byla naprosto famózní. Motorka mi dávala mrštnost a obratnost kterou ta předchozí (R 1200 GS) dát díky své robustnosti nemohla.
Doplňky na motorce - Řadicí asistent PRO, Paket výbavy Komfort, Chromovaný výfuk, Vyhřívané rukojeti, TPC (kontrola tlaku v pneumatikách), Paket výbavy Touring, Dynamická ESA, Palubní počítač PRO, navigační systém, Cruise control, Hlavní stojánek, Zadní nosič, Držáky kufrů, Paket výbavy Dynamic II., DTC - kontrola trakce, Denní svícení, Hlavní světlomet PRO, Režim jízdy PRO, Sportovní štítek přední kapotáže, Bílé LED blinkry,
Recenze
Proč R 1200R ?
Volba výrobce a vlastně i motoru byla jasná. Má předchozí motka byla GS a její projev, resp. boxeru byl tak famózní, že jsem nechtěl měnit. Vyzkoušel jsem pár čtyřválců i šestiválců a podle mě je tenhle motor to nej...
Takže když jsem poprvé viděl někdy na konci 2014 fotky a recenze nového eRka, emoce narostly... Po projížďce bylo rozhodnuto. Přišla motorka a po složitých peripetiích, páč zájem byl větší než možnosti českého BMW, byla najednou doma...
Dnes jezdím na eRku druhou sezónu, najeto cca 15.000 km a nadšení je pořád stejné, ne-li větší. Je naprosto dokonalá po středně dlouhé projížďky 100 - 200 km, kdy člověku chvilku adrenalin stříká s uší a pak si probublá přes město... Ale i na dlouhé cesty (4 x se podívala na Lago di Garda, mnohokrát Rakousko) je perfektní.
Naprosto doporučuji příplatkovou verzi Dynamic, kdy se z eRka roadsteru stane trhač asfaltu a nastavitelný ESA podvozek, který je ideální pokud občas vozíte batůžek nebo kufry. Díky nastavení tuhosti o nikom za vámi vlastně ani nevíte.
I když, stejně po vyzkoušení všechno natrvalo nastavíte na agresivní Dynamic :)
Brzdy naprosto perfektní, i v krizovkách nezradí a můžete se na ně stoprocentně spolehnout. Výborná funkce je i automatický asistent řazení, který umožní naprosto skvěle zrychlovat bez prodlevy spojky, ale nejvíc jej oceníte až budete v Alpách agresivně padat třeba ke kruháči, kde na pár metrech nakopete ze čtyřky dvojku a ještě navíc s perfektním zvukovým efektem... Bacha, tohle je návykové :)
Motorka, ač naháč je výbornou volbou i pro dlouhé cesty. Samozřejmě, komfort na dálnici není jak na GSku, ale kdo by jezdil po dálnici, ne?
V Alpách budete GSku směle konkurovat a navíc, je krásná ... :)))
Ahoj Michale, no to Ti to trvalo než jsi objevil nahatou krásu Ať se daří a mnoho km v sedle A.
Gratulujem, dobra recenzia. Mam rad, ked ludia pisu recenzie po odjazdeni aspon jednej sezony a 10 tis km a uz vedia nieco o motorke.
Nech ti dobre sluzi.
Nádherná motorka. Veľa km v roku 2017 a bez nehody. 10 bodov
Díky chlapy
jasných 10