PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rodaballo
Vloženo 3.5.2016
Aktualizováno 12.5.2016
Zobrazeno 2 533x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Veterán? Částečně. Agilní babička s chutí po životě

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromý prodejce

První dojmy - Pocity jsou přesně takové,jako z motorky narozené před 25-ti lety. Líně zatáčí, má nadváhu, ruční sytič, ale dopředu jede pořád s chutí.

Motorku bych doporučil pro - Pro staré blázny, kteří pokukují po poctivých karburátorových motorkách :)

Recenze

Pokud se mám vypisovat k tomu, jak jsem se k ní dostal, tak ta historie bude poměrně krátká. Hledal jsem přesně tento typ ze dvou důvodů. Prvním z nich byla nostalgie, protože před 15 lety jsem měl stroj GSX-R 1100 1990 a vzpomínka na tento úžasný bike mě táhla zase zpět ke stejné značce a sérii. Druhým z nich byl pak ročník, který se blíží 25 letům a tudíž se dá považovat za veterána (jsem spolupořadatel závodů historických vozidel do kopce). V inzerátech jsem našel přesně tento model a po zavolání prodejci jsem zjistil, že jsem třetí v pořadí. Po nabídce navýšení kupní ceny (tímto se omlouvám všem, kteří byli přede mnou, já ji vážně hodně chtěl ), jsem si pro motorku dojel a s trochou odvahy jsem si jí dovezl pří 6 stupních v březnu 350km domů.
Cesta bez problémů, až se mi nechtělo věřit, že ta babička je v takové kondici. Jen pro pořádek, motorka má najeto něco přes 65 000 km. Doma jsem ji lehce umyl, protože pod nánosy mazání na řetez a oleje už pomalu nebylo vidět řetězové kolečko a začal zkoumat. Důležité už při testovací jízdě bylo, že nikam do strany netáhne a je celkově v dobré kondici. Kromě nových zapalovacích svíček a seřízení karburátoru, jsem loňské léto toho moc neřešil.
Po létě začala rozborka až do šroubku a zjišťování co motorce vlastně chybí jak ji dostat do co nejlepší kondice odpovídající originálu. Takže po sundání motoru šel ten přímo do servisu na výměnu rozvodového řetězu a udělání hlavy, včetně výměny těsnění ventilů. Pomohlo jí to více než výrazně, protože před opravou byl kompresní poměr dost žalostný a to 8-8-5-8 a po opravě 12-12-12-12. Vše jsem kompletně umyl, nastříkal do barvy vše, co bylo odřené nebo jinak poškozené, ráfky jsem nechal opískovat a nalakovat v Držovicích u Buriánka (doporučuji!), obul nové gumy, dal novou řetězovku, vyměnil filtry, olej, vyměnil gufero na ventilu paliva, ložiska v kolech, opravil elektřinu, aby byla spolehlivá a všechno zatěsnil. Vyměnil jsem šrouby, kde bylo potřeba a motorku doskládal.
Výsledek vidíte na fotkách...snad se to povedlo
Jsem z motorky pořád nadšený. Jede krásně, má takový ten sex-appel starších poctivých strojů s nesmrtelným motorem a plnými tvary
Letos už plánuji pouze jezdit a užívat si...
Třeba se někde potkáme a pokecáme

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 29.09.17 v 19:42 10b.

Když s ní Radek přijel ke Krucinovi, tak jme oba sklidili obdiv za retro skupinu.
Máš ji nádhernou!

Gahan37
Gahan37 napsal 12.05.16 v 19:08 10b.

Parádní kus

YOSH_BOY
YOSH_BOY napsal 10.05.16 v 19:38 10b.

Todle je moc pěkný

REACTOR_427
REACTOR_427 napsal 10.05.16 v 18:19 10b.

Nádhera! Starej dobrej stroj a navíc netradiční barvy. Ať dobře jezdí

Pítrs55
Pítrs55 napsal 10.05.16 v 16:36 10b.

Krasavice

Více komentářů



TOPlist