Trošku archivní stroj ještě kvalitní výroby. I tak je to krok do předu.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Byl celkem dost překvapenej.Jel jsem na mnohem silnějších ale ten zátah je překvapivě dobrej. Trochu jsem se nemohl dopočítat jestli je tm pětka nebo šestka. Celkem mě to dostalo, že tam ta šestka je. Přišel jsem na to až jsem chtěl dát neutrál a byl tam ještě jeden kvalt.Tak si říkám,že když to není zpátečka tak máme šestikvalt :-D
Motorku bych doporučil pro - Pro holky a pro trpaslíky. Já už jsem moc velkej trpaslík
Doplňky na motorce - Máme kufr, máme držáky ale skrz nastupování odpočívají doma. Stejně to usoudil i původní majitel když je sundal a holka mi to potvrdila, že ať mě to ani nenapadá jinak si tam polezu sám. To by znamenalo že bych musel sedět vzadu a vzhledem k tomu že se bojím smrti tak máme ( až na štítek a padací rámy ) motorku bez příslušenství
Recenze
Motorku jsem vybral skrz víc důvodů. Omezuju mě řidičák (věk už dávno ne - bohužel).Pak i to, že bych rád ještě měl kam pokročit. Kdybych si koupil teď tisícovku a dodělal si papíry tak už bych vlastně neměl kam pokročit. Další důvod výběru byl ten, že jsem hledal stroj u kterýho když otočím plynem do plna tak to poznám ale nezabiju se. A poslední důvod, že holka si chce udělat papíry tak, že bych ji pak přenechal (je to ideálka na naučení) a šel dál.Kdo přežije Jawu - může chodit i pěšky ale byl jsem opravdu překvapenej jízdníma vlastnostma motorky. Jak je nádherně ovladatelná. Jak na místě skrz váhu a nízkej posez tak i při samotné jízdě.
převodovka je celkem přesná (31.000 km +- 100.000 podle toho kdo a jak to stočil, známe svý lidi ). Že je výkonově slapší je poznat při rozjezdech, že to prostě nejde téměř bez plynu.Brzdy bych ohodnotil jako dostačující k výkonu, váze a době kdy to soudruzi navrhli.Nejvíc jsem jel 130 (ještě se neklepe a je ovadatelná).Maximálku jsem nezkoušel a asi ani zkoušet nebudu protože ... Já bych vlastně mohl . Mám kousek odsud letiště tak na té jejich rovince bych za několik kilometrů mohl jet i 180.Možná i mnohem víc až bych letěl vrtulníkem na úrazovku do Brna.Na názor spolujezdce jsem opravdu zvědavej. Jestli vůbec bude komfortem aspoň srovnatelná s 350/640 co jsme jezdili před tím. Myslím si, že ne ale nebudu jí to vnucovat a třeba na to ani nepříjde
.V každým případě, orgasmus určitě nebude,
vibrace jsou uplně minimální.Silentblok - je to fakt rozdíl. Uplně mě zničilo,když jsem zjistil, že vše co je na motocyklu funguje. Přišlo mi to jako scifi. To budou ještě ty pozůstatky z Jawy ale ty vyhubíme. Tam člověku stačila lékárnička,trocha svěcené vody,svíčky a zaříkávač. A vzhledem k tomu, že to není uplně nejlevnější, tak kolikrát musel jen ten obyčejnej benzín stačit. U Gska mám trochu strach aby se to nezačalo
s... Tak vyměníme olej, filtry hodíme oko po ventilech a seštelujeme karbenátky a snad to bude okay
Ať jezdí a baví
Pěkný stroj do začátku i perfektní popis. Ať dělá jen radost, spoustu krásných kilometrů v sedle!
Vypada to jako parádně zachovalý kousek
Hezký popis.
GS 500 E byla první silniční "nahatá" motorka, na které jsem jel. Nádherně se vedla, zatáčky jedna báseň a motůr táhl.. Kámoš na ni vydržel pár let a opravdu si ji pochvaloval. Na mě byla malá, jsem přerostlej, ale kdo je menšího vzrůstu, tak fajn stroj.. Ať Ti dělá radost ;) 10b za popis.