Splašený italský býk s nekonečným tahem a jedinečným neokoukaným designem.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-01: Velikost nádrže, 5ti kvalt, doplňky, poměr cena/km/rok výroby
První dojmy - První dojem jsem získal díky 250 km cesty domů v teplotě okolo 5°C a silném větru. Překvapila mě v první řadě nízká spotřeba, která byla někde okolo 5 - 5,5 litru, mimo to pro mě dosud nesrovnatelný charakter motoru (mám za sebou V2 i 4 vál), ale tenhle napříč uložený kousek překvapil, a rozhodně mile :)
Doplňky na motorce - padáky, boční kufry a Top case
Recenze
Guzzu jsem si vybral protože mám za sebou japonské V2 (TL1000S, SV1000S) i 4 vály (GSX1400, GSF1200S) a po posledním jmenovaném Banditovi, který mě vysloveně zklamal tím, jak nudně na mě zapůsobil ve srovnání s dvou-hrnkem, jsem se rozhodnul, že se vrátím k tomuhle druhu motoru.
Vzhledem k tomu, co jsem od motorky čekal i k tomu, do jakých rozměrů jsem narostl, jsem vybíral z MT-01, MG Sport 1200 4V a Tuona. Nebudu popisovat proces rozhodování, ale vyhrála MG "Sportka".
Motor se projevuje jako neskutečný divoch, který táhne od 0 do asi 180 prakticky stejně. Převodovka na mě působí tiše, jen v nízkých otáčkách při podřazování se občas ozve "hlasitější" odezva motoru, ale nic hrozného. Charakter motoru, který tepe do stran je velmi specifický a pro mě byl něčím úplně novým. Záběr od prvního ťuknutí o plyn na poprvé trochu překvapí, ale hodně rychle se na to dá zvyknout. Velice pohodlný posez společně s příjemně tuhým a širokým sedlem vypadá, že v létě nebude problém dojet kamkoliv si vymyslím nebo vymyslíme :)
Trošku problém je vyznat se v budících, protože mají na tachometru značenou rychlost po 30 km/h, takže než se naučíte podle oka trefit kolik jedete, bude to na delší dobu. Další z mého pohledu chybka je ovládání světel. Myslím si, že pro lidi menšího vzrůstu by dosáhnutí na přepínání světel nebo blikačů mohl být trochu problém, ale je to jen můj subjektivní pocit.
Díky, nechám se překvapit příští sezónou za chybku v uložení motoru se omlouvám, nikdo nejsme dokonalý
Super dupárna, ať z ní máš jen radost. Jo, místo vypnutí blinkru také ještě občas troubím a to už na ní mám asi 25000. A ten motor je podélně uložený.
Krásný stroj