Druhé vývojové provedení nulapětky.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Je zanesená palivová soustava a jsou vyfouklá kola. Nedělal jsem s tím zatím nic.
Recenze
Proč jste si vybral tento stroj?
- Protože jsem úchyl a pionýrů mám pořád málo. Cena byla vyhovující a děsila mě představa, že ho někdo dojezdí na poli.
Stav:
- chybí revmaplechy
- nepůvodní řídítka
- nepůvodní karburátor s tlumičem sání
- nepůvodní indukční cívka
- doničený a všelijak posvařovaný stojan
- nějaké ty šrámy, zavařená koncovka výfuku, atd.
Renovovat ho nebudu nikdy, pouze kdyby se zadařilo, tak bych ho doskládal do originálního stavu. Mám ale jiné díry pro prachy, takže na to netlačím a nechám tomu volný průběh...
Opravdu netuším, kde ho ustájím. Prostory akutně DOCHÁZÍ (spíš už došly).
No ale nekupteto, když je to tak levný!
Pěkná, pěkná. Taky stojí za záchranu. Hledám podle fotek nějaké info o 05 z roku 1963. Mohl bych se jen zeptat- klakson je v původní šedé barvě? a jeho držák (přinýtovaný plíšek) je přihnutý jako u 555? Popřípadě šrouby s jakou hlavou je přidělán? řeším toto na 05tce 1963 v.č. 536020. Zda klakson šedý nebo v chromu. Díky za reakci