Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Nepamatuju se, asi 14 |
Jednoduchost, levné díly, zvukový projev motoru, charakter.
Horší dílenské zpracování náhradních dílů.
Moje úpravy |
Vape MZ04, pružná lamela spojky, plné čelo, nový Jawa karburátor, hlava řízení na kuželících, zkrácené obložené úběžné čelisti zadní brzdy, přední H4 halogen parabola, doinstalováno naklápění předního světla, dovařeny výztuhy podsedlové části rámu. Do budoucna úprava zadní rozety na výměnné věnce, uložení kyvné vidlice na ložiskové kroužky, možná Oilmaster. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.8 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový svařovaný, dvojitý, uzavřený. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Jakej servis? Totok si opravím sám! |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | ~310km |
Obecné
Moje závady | Napíšu spíš, co jsem opravil - nechal srovnat přední buben, vrátil na motocykl správnou přední vidlici, udělal jsem GO motoru, nechal opravit, vyrovnat a nově nalakovat rám, dal nové řetězy, nový spojovací materiál, nové zadní tlumiče, opraveno počítadlo kilometrů v tachometru, dokoupil spoustu chybějících dílů. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Motorový olej Mogul TSF nebo Lavio, převodový olej Repsol 80W90, Svíčky Brisk N15C, baterie Varta. |